אא

שיא כל הזמנים: צפי לעונת נסיעות הקיץ העמוסה ביותר אי פעם בארה"ב

עם כשלושה מיליון נוסעים ביום שישי הקרוב, רשות אבטחת התחבורה של ארה"ב (TSA) צופה לסנן מספר שיא של נוסעים הקיץ. נוסעי חברות התעופה יחשפו לטכנולוגיות בידוק ביטחוניות עדכניות, עם זאת ממליצה הרשות על מספר טיפים חשובים לנסיעה. כל הפרטים

בדיקה ביטחונית SHUTTERSTOCK בדיקה ביטחונית SHUTTERSTOCK

רשות אבטחת התחבורה של ארה"ב (TSA) ערוכה לכמות הנוסעים הגבוהה ביותר שנצפתה בנקודות הבידוק הביטחוניות של נמלי התעופה ברחבי המדינה במהלך עונת הנסיעות של הקיץ, שמתחילה בסוף השבוע של יום הזיכרון (Memorial day).

TSA צופה כי יום שישי, 24 במאי, יהיה יום הנסיעות העמוס ביותר עם כמעט שלושה מיליון נוסעים. מה-23 במאי ועד ה-29 במאי, הרשות מצפה ליותר מ-18 מיליון נוסעים ואנשי צוות, מה שמייצג גידול בבדיקות הביטחוניות של כ-6.4% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023.

"בתיאום הדוק עם שותפי נמלי התעופה, חברות התעופה והנסיעות, אנו מוכנים להתמודד עם היקפי הנסיעות המוגדלים של הקיץ", אמר מנהל ה-TSA דיוויד פקוסקה. "אנחנו גם ממשיכים להטמיע טכנולוגיות בידוק ביטחוניות מתקדמות שיגבירו את יעילות האבטחה וישפרו את חוויית הנוסעים ומספרי השימור והגיוס שלנו הם הגבוהים ביותר שהיו אי פעם".

TSA ממשיכה לחדש את נקודות הבידוק הביטחוניות בנמלי התעופה ברחבי המדינה תוך התמקדות בשיטות זיהוי משופרות כדי לאבטח את מערכת התעופה בצורה הטובה ביותר. הקיץ הזה, נוסעי חברות התעופה צפויים להיחשף לכמה מאותן טכנולוגיות בידוק ביטחוניות עדכניות, עם זאת ממליצה הרשות על מספר טיפים חשובים לנסיעה. אלו כוללים:

טיפ 1: היו מודעים לטכנולוגיית הבידוק הביטחוני החדשה ופעלו לפי הנחיות ה-TSA.

טיפ 2: חל איסור על נשק חם במחסומים ביטחוניים, באזור המאובטח של נמל התעופה ובתא הנוסעים של כלי טיס, גם אם לנוסע יש אישור נשיאה סמוי או שהוא נמצא בתחום שיפוט חוקתי. נוסעים רשאים לטוס עם נשק חם, אך יש לאבטח אותו במטען הנשלח של הנוסע, ארוז פרוק, נעול בתיק בעל צד קשיח, ולהצהיר לחברת התעופה בעת ביצוע הצ'ק אין בדלפק.

טיפ 3: נוזלים, מיכלי קרם הגנה ואלכוהול מעל 3.4 אונקיות חייבים להיות ארוזים בתיק סגור.

טיפ 4: ודאו שיש לכם תעודה מזהה או מסמך מזהה מקובל אחר. נוסעים מבוגרים בני 18 ומעלה חייבים להציג תעודות זהות תקפות בנקודת הבידוק בנמל התעופה בכדי לטוס.

טיפ 5: חברי TSA PreCheck®: ודאו שמספר החבר (KTN) נמצא בהזמנה שלכם. עם כמעט 20 מיליון חברי TSA PreCheck, חיוני שלהזמנות של חברת תעופה יהיו ה-KTN הנכון של הנוסע, השם המלא ותאריך הלידה, בכדי להקל על תהליך הבידוק הביטחוני. נוסעי TSA PreCheck הם נוסעים בסיכון נמוך שאינם נדרשים להסיר נעליים, חגורות, נוזלי 3-1-1, מזון, מחשבים ניידים ומעילים קלים במחסום TSA.

טיפ 6: תכננו מראש מספיק זמן מתוך הבנה כי נמלי התעופה יהיו הקיץ עמוסים במיוחד. אפשרו לעצמכם מספיק זמן להחנות או להחזיר רכב שכור, קחו שאטל לנמל התעופה במידת הצורך. חסכו זמן על ידי הוצאת חפצים מהכיסים והנחתם בתיק היד שלכם.

טיפ 7: כבדו את ה- TSA ועובדי נמלי התעופה וחברות התעופה המצויים בקו החזית. אלימות והתנהגות סוררת במערכת התחבורה אינן מקובלות וגורמות לעיכובים משמעותיים במחסומי הנוסעים. תקיפת עובד TSA היא עבירה פדרלית ותגרור עונשים ו/או מעצר.

TSA מעודדת את כל הנוסעים לשמור על ערנות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Tsa

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: