אא

יורוסטאר מתחייבת: נניע רכבות ב-100% אנרגיה מתחדשת עד 2030

רשת הרכבות המהירה המקשרת בין צרפת, בלגיה, הולנד, גרמניה ובריטניה, הכריזה על היעד שלה: להסיע 30 מיליון נוסעים ברכבת 'ירוקה' ללא פליטת פחמן עד 2030

רכבות יורוסטאר בתחנת 'קינגס קרוס' בלונדון. צילום: rf123 רכבות יורוסטאר בתחנת 'קינגס קרוס' בלונדון. צילום: rf123

בעוד ענף התעופה הבינלאומי מתחייב לפעול ללא פליטות פחמן עד שנת 2050, רכבת היורוסטאר מתחייבת לפעול במתכונת ירוקה לחלוטין ללא פליטות פחמן כבר עד שנת 2030.

אסטרטגיית הקיימות של יורוסטאר מפורטת בסקירה מיוחדת ומתמקדת בשלושה תחומים עיקריים.

  1. מקורות אנרגיות מתחדשות לצרכי ההתפתחות והפחתת כללית של דרישות האנרגיה שלה.
  2. מזעור בזבוז וניצול משאבים בצורה יעילה יותר. למשל, טיפול במזון ברכבת, בזכותו זכתה החברה בדירוג 3 כוכבים ע"י Food Made Good.
  3. משיכת נוסעים נוספים וחיבור שירותי יורוסטאר לרשתות פנים או טיסות ארוכות טווח, כמו השותפות עם KLM.

אחת המטרות העיקריות של יורוסטאר היא לעבוד עם שותפים ורגולטורים במטרה להניע את הרכבות שלה באמצעות 100% אנרגיה מתחדשת עד 2030.

"זהו יעד שאפתני במכוון. יורוסטאר רוצה להשתמש במותג ובמחויבות שלה כדי להאיץ את השינוי במגזר כולו", מסבירה מנכ"לית יורוסטאר, Gwendoline Cazenave. "כדי להשיג את המטרה שלנו, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים שלנו בכל אחד מהשווקים שלנו. אנו מעודדים תמיכה רגולטורית לפריסה מהירה של פרויקטים חדשים של אנרגיה מתחדשת".

כדי לממש את היעד יורוסטאר הצטרפה לאחרונה לברית RE100 עם חברות המחויבות ל-100% מהאנרגיה שלהן ממקורות מתחדשים. "אנחנו גאים להיות חברת הרכבות הראשונה שהצטרפה", ממשיכה גוונדולין קזנב. "היום, מגזר התחבורה אחראי ל-25% מפליטת גזי החממה באירופה, מה שהופך את הרכבת המהירה בת-קיימא לפתרון מפתח לרבע מבעיית האקלים באירופה".

"אנחנו בונים את עמוד השדרה של נסיעות בנות-קיימא באירופה, עם יעד של 30 מיליון נוסעים עד 2030. במקביל אנחנו גם מחויבים לבנות מגזר תחבורה בינלאומי בעל השפעה תוך צמצום פליטות פחמן גם כשאנחנו גדלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יורוסטאר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: