אא

ל-25 סוכני נסיעות: קווי חופשה ערכה סיור לימודי בקפריסין במהלך הסופ״ש

סיטונאית התיירות ערכה סיור לנציגים מהסוכניות המובילות. המשתתפים ביקרו בבאיה נאפה, לימסול ופאפוס, במלונות המובילים של קווי חופשה וביניהם ״CITY OF DREAM״ ו-״ATLANTICA״. כל הפרטים

צילום: אילן שלו צילום: אילן שלו

סיטונאית התיירות ״קווי חופשה״ קיימה במהלך סוף השבוע האחרון סיור לימודי מקיף בקפריסין, ל-25 סוכני נסיעות, וביניהם נציגים מסוכנויות מובילות במגזר הערבי (יונברסל, נטו, חליל ועוד).

במסגרת הסיור ביקרו המשתתפים, באיה נאפה, לימסול ופאפוס, במלונות המובילים של קווי חופשה ביעד, מלון ״CITY OF DREAM״ הכולל את הקזינו הגדול במזרח התיכון, מלונות ״ATLANTICA״ ברחבי האי המבוקשים על הישראלים , מלון ״AMARA״ ומלון ״AMATHUS״ הממוקם על שפת ימה של לימסול, שאף אירח את הסוכנים בזמן שהותם בסיור.

את הסיור מטעם קווי חופשה הובילו אילן שלו, מנהל השיווק של קבוצת קווי חופשה, ורידא חיגלה האחראי מטעם קווי חופשה על הקשר הישיר עם סוכני המגזר. אילן שלו סיכם את הסיור וציין כי ״קווי חופשה רואה בקפריסין את אחד מיעדיה החשובים ביותר. אנו מפעילים בכל שבוע מספר דו ספרתי מצטבר של טיסות ללרנקה ופאפוס, והכל בכדי לתת מענה למגמת הביקוש העולה ליעד, בקרב הישראלים המרגישים בקפריסין תחושת בית. אנחנו ערוכים עם המלונות המובילים באי, לתת לסוכנים ולכל לקוחותינו, חבילות נופש באישור מידי באיה נאפה, לרנקה, לימסול ופאפוס, במחיר מונגש לכלל הקהלים משפחות וזוגות״.

קווי חופשה מפעילה בכל יום 2-3 טיסות מ/ אל לרנקה, ובנוסף עוד 5 טיסות שבועיות ישירות לפאפוס.

אילן שלו עם סמנכ"ל השיווק של מלון CITY OF DREAM. קרדיט: אילן שלואילן שלו עם סמנכ"ל השיווק של מלון CITY OF DREAM. קרדיט: אילן שלו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קווי חופשהקפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: