אא

עד 200 אלף ק"מ: סקייוול מאריכה את האחריות

קבוצת כדורי, יבואנית מותג הרכב החשמלי SKYWELL, מאריכה את תוקף האחריות של הדגם ET5 בכל גרסאותיו. וגם: בקרוב נראה עוד 3 דגמים חדשים של המותג

סקייוול ET5. צילום: עמית אגרונוב סקייוול ET5. צילום: עמית אגרונוב

קבוצת כדורי מאריכה את האחריות על רכבי סקייוול.

החל מהיום, האחריות על סקייוול ET5 בכל גרסאותיו תעמוד על 8 שנים או 200 אלף ק״מ (במקום 150) - מה שמהווה את תקופת האחריות הארוכה ביותר בקטגוריית הקרוסאוברים החשמליים נכון להיום. הרחבת האחריות הינה ללא עלות ותחול על לקוחות קיימים וחדשים.

בגרסת הטווח הארוך (86XR5-ET), לסקייוול ET5 יש טווח נסיעה מירבי מוצהר של 489 ק"מ. לדגם יש מנוע בהספק של 204 כ"ס, שמניע את הגלגלים הקדמיים.

ה-ET5 מגיע עם איבזור שכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ', גג שמש פנורמי נפתח ומוצל, 22 תאי אחסון, ותא מטען שנפתח חשמלית בנפח 467 ליטרים. שני המושבים הקדמיים החשמליים כוללים 3 זיכרונות, חימום, איוורור ומצב לינה.

סקייוול ET5. צילום: עמית אגרונובסקייוול ET5. צילום: עמית אגרונוב

SKYWELL הינה חברת בת של הקונצרן הטכנולוגי Skyworth, מהיצרנים הגדולים ביותר בסין. הארכת האחריות הינה חלק מצעדי היצרן להגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי וכאמצעי לחדירת המותג לשווקים נוספים.

מותג סקייוול משווק היום ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. היצרנית שואפת לייצר מיליון מכוניות עד שנת 2030 ולהפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים ביותר. בשנה הקרובה היא תשיק 3 דגמים חדשים בסגמנטים שונים. הדגם הראשון אמור להיחשף בתערוכת פריז הקרובה ולהתבסס על מכונית הקונספט SKYHOME אשר הוצגה בתערוכת ביג'ינג האחרונה.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: