אא

סיטרואן ברלינגו המעודכנת הגיעה לישראל - מה מחירה?

לובינסקי, יבואנית מותג סיטרואן בישראל, החלה לשווק את סיטרואן ברלינגו המעודכנת. הדגם זכה לשלל עדכונים שכוללים שינוי נרחב בחזית (כולל שימוש ראשון בלוגו החדש של סיטרואן), עיצוב מחודש לתא הנוסעים, תוספות איבזור ועוד

ברלינגו החדשה בגרסת LONG. צילום: סיטרואן ברלינגו החדשה בגרסת LONG. צילום: סיטרואן

קבוצת לובינסקי, יבואנית מותג סיטרואן בישראל, משיקה את הברלינגו המעודכנת.

הברלינגו הוא אחד מהדגמים המובילים של סיטרואן. מאז שהדגם הושק בישראל לראשונה בשנת 1996 נמסרו 75,544 יחידות שלו, מתוכן 16,237 רכבים מהדור השלישי אשר הושק בשנת 2020. בשנת 2023 ובשנת 2024 (עד סוף חודש אפריל) החזיק סיטרואן ברלינגו בנתח שוק של 22.6% ו-20.1% בקטגוריית המסחריות הקלות.

ברלינגו החדשה בגרסת LONG. צילום: סיטרואןברלינגו החדשה בגרסת LONG. צילום: סיטרואן

עיצובו החיצוני של הברלינגו עודכן באופן משמעותי, וכעת הוא מגיע עם חזית חדשה לגמרי. יש לו פגושים חדשים, יחידות תאורת LED בחתימת האור העדכנית של המותג, וכמובן שלוגו סיטרואן החדש מככב במרכז הגריל. בנוסף לכך הוחלפו כיסויי הגלגלים, עודכנו פסי המגע בדלתות וקורה A מגיעה כעת בצבע הרכב. גם בחלק האחורי חלו שינויים בגדלי ומיקומי הסמלים של שם הדגם והמותג.

ברלינגו החדשה בגרסת LONG. צילום: סיטרואןברלינגו החדשה בגרסת LONG. צילום: סיטרואן

בתוך תא הנהג והנוסעים, לוח המחוונים האנלוגי הוחלף בלוח מחוונים דיגיטלי חדש, ולצידו מסך מולטימדיה גדול יותר שכולל Apple Carplay ו-Android Auto. גם גלגל ההגה שודרג לעיצוב החדש של סיטרואן - מעוגל וקטום - ועליו פקדי המולטימדיה, עזרי נהיגה ולוגו סיטרואן החדש. הרכב מאובזר גם בשני חיבורי USB Type-C להעברת נתונים וטעינה מהירה, בסמוך לתא אחסון ייעודי לטלפון הנייד. כל גרסאות הדגם המעודכן מצוידות כעת בבורר תיבת ההילוכים החדש של המותג במקום חוגת ההילוכים המוכרת, ובבלם חנייה מופעל חשמלית שמחליף את בלם החנייה הידני.

סיטרואן ברלינגו החדשה. צילום: סיטרואןסיטרואן ברלינגו החדשה. צילום: סיטרואן

סיטרואן ברלינגו המחודשת תשווק בשלוש תצורות מרכב – גרסת 5 מושבים שנקראת COMBI, וגרסת 7 מושבים בשם LONG. בקרוב תתווסף גרסה נוספת בשם MAXI, שאינה כוללת שורות מושבים אחוריות אלא שטח להובלת סחורה.

כל שלוש הגרסאות של הברלינגו מצוידות במנוע 1.5 ליטר Hdi בהספק של 130 כ"ס המשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. הן יוצעו בשתי רמות אבזור – Shine Pack בגרסאות הנוסעים, ורמת האבזור MAXI לגרסה המסחרית להובלת מטען (ללא מושבים מאחור).

סיטרואן ברלינגו החדשה. צילום: סיטרואןסיטרואן ברלינגו החדשה. צילום: סיטרואן

בגזרת הבטיחות, הברלינגו כולל רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ומערכות עזר לנהג, וביניהן מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת בלימת חירום אקטיבית, בקרת ערנות לנהג, מערכת זיהוי תמרורים, סיוע בזינוק בעלייה ועוד.

סיטרואן ברלינגו החדשה. צילום: סיטרואןסיטרואן ברלינגו החדשה. צילום: סיטרואן

מחיר סיטרואן ברלינגו החדשה מתחיל מ-174,990 ש"ח לגרסת COMBI Shine Pack, דרך 189,990 ש"ח עבור HDI LONG Shine Pack, ועד 182,990 ש"ח עבור דגם ה-MAXI. כל הגרסאות מגיעות עם מנוע HDI אוטומטי.

ומה לגבי הברלינגו החשמלית המעודכנת? היא תגיע אלינו בשנה הבאה.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: