אא

שטוח ומתוק! טרנד הטיקטוק הכי לוהט ברשת נחת בתל אביב

הקרואסון השטוח והמושחת הגיע גם לתל אביב בזכות הבלוגר ואיש התקשורת נדב בורנשטיין. הולך להיות פה קרנצ'י ממש

כמה צבעוני ככה טעים. צילום רינת צדוק כמה צבעוני ככה טעים. צילום רינת צדוק

כל שני וחמישי נוצרים טרנדים מטורפים שסוחפים את הטיקטוק, אינסטגרם וכל אדם מתחת לגיל 25 עם אייפון. לא שזה מונע גם מאיתנו להתלהב, בטח ובטח כשזה נוגע למתוקים מושחתים.

הקרואסון השטוח, שבא מהרעיון של מה לעשות עם קרואסון מאתמול, התחיל בדרום קוריאה, התפוצץ לכדי טירוף בפטיסרי אלכסנדר'ס שבקליפורניה וסחף אחריו את הטיקטוק עם שפע של רעיונות איך להשטיח ובמה לצפות, תוסיפו לכל הסיפור מלא חמאה וסוכר שמתקרמלים להם בזמן כל התהליך וקיבלתם טרנד טעים ממש וצבעוני ממש.

עכשיו גם אצלנו!

טרנד הקרואסון השטוח נוחת בתל אביב לפופ אפ צבעוני ומתוק במיוחד בזכות נדב בורנשטיין ו- וקהילת "חדשות האוכל של נדב בורנשטיין" שמשתף פעולה עם השף קונדיטור אורי שפט, הבעלים של מאפיית לחמים המוכרת.
אחרי המון נסיונות (איך אנחנו לא היינו שם לטעום!) הגיעו השניים לסידרה של 6 טעמים מתוקים וקראנצ'ים ממש שנקראת קרו-דק כשמידי פעם יהיו ספיישלים של טעמים מיוחדים עם הבטחה למלוח (הלוואי).

הקרואסונים חמאתיים בטירוף ועוברים תהליך השטחה מיוחד שהופך אותם לקרמליים וקראנצ'ים (אלוהים שיציל אותנו) לאחר מכן הם נטבלים במגוון ציפויים שוקולדיים למקרה וזה לא היה מושחת מספיק...

תודו שזה מצטלם מושלם. צילום אוסנת גואטהתודו שזה מצטלם מושלם. צילום אוסנת גואטה

שוקולד לבן עם שברי פטל ותותים מיובשים, גנאש שוקולד פיסטוק עם שברי פיסטוק קלויים, שוקולד בלונדי עם שברי עוגיות שוקולד צ'יפס, ושוקולד לבן עם שומשום שחור וחלבה שהיה מסקרן ולדעתי יעבוד אפילו טוב יותר בלי החלבה. בעיני המפתיע מכולם היה שוקולד לבן לימוני עם קליפות לימון מסוכרות ועלי נענע שממש מאזן את כל המתיקות וגם שוקולד הלבן ושברי הפטל הולך להיות הצלחה.
הקרואסון עצמו מאד פריך וקרמלי, לפעמים על גבול הקלוי מידי, והגודל שלו ענקי ומפנק ובעיקר מצטלם נהדר! והמחיר גם מפתיע, אחרי שכל קרואסון היום קופת לאיזור ה-40 שקלים ומעלה, פה תוכלו ליהנות מהטרנד החדש ב- 28 שקלים. לא זול מאד אבל גם לא מוגזם.

ההמלצה שלנו: לבוא כמה חברים ולחלוק כמה טעמים.

אפשר כזה בסלון? צילום אוסנת גואטהאפשר כזה בסלון? צילום אוסנת גואטה

ויש גם תרומה לקהילה
חשוב ומעודד- עשרה אחוז מההכנסות ייתרמו לעמותת "עטופים באהבה", שתומכת בילדים שאיבדו הורה בשבעה באוקטובר, ומעמידה לרשותם מענקים פיננסים והזדמנויות לצמיחה אישית.
קניון TLV, כניסת רחוב החשמונאים, שלישי-חמישי (21-23.5) 11:00-20:00, שישי (24.5) 10:00-15:00

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: