תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

הספק וטווח מוגדלים: השקת MG4 בגרסאות X-Power ו-X-Range - מה המחיר?

החשמלית MG4 זוכה לשתי גרסאות חדשות: לראשונה יותר עוצמה, ולשנייה טווח נסיעה משופר והגדול בקטגוריית הרכבים שעולים פחות מ-200 אלף ש"ח. מה ייחודי בדגמים אלו?

MG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקו MG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקו

קבוצת לובינסקי, שמייבאת ארצה את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG, משיקה בישראל שתי גרסאות חדשות ל-MG4 החשמלית: X-POWER עוצמתית וספורטיבית ו-X-RANGE, בעלת הטווח הגדול בקטגוריה.

שתי הגרסאות החדשות מצטרפות אל MG4 ברמת הגימור LUXURY, המשווקת בשנה האחרונה עם הספק של 204 כ"ס (שמניעים את הגלגלים האחוריים) וטווח נסיעה מירבי של 435 ק"מ.

שתי הגרסות החדשות צפויות להרחיב את קהל היעד של ה-MG4, אשר ממנה נמסרו עד כה כ-2,700 יחידות מאז הושקה בישראל בקיץ 2023.

MG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקוMG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקו

MG4 X-POWER החדשה היא גרסת ביצועים המצוידת בצמד מנועים, המאפשרים הנעה כפולה בהספק של 435 כ"ס. הודות למנועים העוצמתיים, לגרסה זו יש יכולת האצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות בלבד.

כדי לעמוד ביכולות האלו, מתלי הרכב הוקשחו, המוטות המייצבים עובו, ועוד. גם חישוקי הרכב מגיעים כעת בגודל 18 אינץ' ועליהם מותקנים צמיגים רחבים יותר, וגם הבלמים הוגדלו והתעצמו בהתאם.

סוללת הדגם מגיעה בגודל 64 קוט"ש ומעניקה לו טווח נסיעה מירבי של 385 ק"מ בין טעינות. יש לה יכולת טעינה ביתית בקצב מקסימלי של 11 קילוואט, ויכולת טעינה מהירה בקצב מירבי של 140 קילוואט - אשר תאפשר להטעין את סוללת הרכב מ-10 ל-80 אחוז בכ-35 דקות (בתנאים המתאימים).

MG4 X-Range החדשה. צילום: אירה מקיינקוMG4 X-Range החדשה. צילום: אירה מקיינקו

MG4 X-RANGE מגיעה עם הנעה אחורית כמו גרסת ה-Luxury, אך מעצימה אותה עם סוללה שקיבולתה הוגדלה ל-77 קוט"ש ומנוע שחוזק ל-245 כ"ס, כך שטווח הנסיעה המירבי שלה עומד כעת על 520 ק"מ.

היא ניתנת לטעינה ביתית בקצב מקסימלי של 11 קילוואט - ומהירה ב-144 קילוואט. בתנאים המתאימים בעמדה מהירה תוכלו להטעין את סוללת הרכב מ-10 ל-80 אחוז בכ-39 דקות.

MG4 X-Range החדשה. צילום: אירה מקיינקוMG4 X-Range החדשה. צילום: אירה מקיינקו

שתי הגרסאות מצוידות בפונקציית נהיגה עם דוושה אחת. ויש גם תוספות בתוספת תשלום: MG4 X-RANGE וה-X-POWER החדשות מציעות כאופציה מתאם V2L המאפשר הטענה והפעלת מכשירי חשמל חיצוניים כאשר סוללת הרכב הנה מקור האנרגיה. כמו כן, מוצעת כאופציה אפשרות לפתיחה חשמלית של דלת תא המטען.

MG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקוMG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקו

שתי הגרסאות החדשות מציעות שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ומערכות עזר לנהיגה אשר זיכו דגם זה בציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP. ביניהן מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת התרעת התנגשות אחורית, התרעה בעת מעבר נתיב, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת, בלימת חירום ועוד.

MG4 X-Range החדשה. צילום: אירה מקיינקוMG4 X-Range החדשה. צילום: אירה מקיינקו

מחיר ה-MG4 X-POWER מתחיל מ-173,888 ש"ח, ו-MG4 X-RANGE מתחילה מ-163,888 ש"ח.

וגם האחריות התרחבה: לשתי גרסאותיה החדשות של ה-MG4 (וכן לכל הדגמים החדשים של המותג שנמסרו מאז שנת 2023 – MG4, MG5, ה-MG ZS EV המעודכנת עם טווח של 440 ק"מ, ו-MG Marvel R), תוענק בישראל אחריות מלאה של 7 שנים או 150,000 ק"מ על הרכב. בנוסף, על הסוללה תוענק אחריות של 8 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מביניהם).

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

MG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקוMG4 X-POWER החדשה. צילום: אירה מקיינקו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: