אא

״זירה חדשה של תיירות לתושבי הצפון״: ״הטרמינל״ - מתחם אירועים חדש ייפתח בנמל חיפה

המתחם החדש ״יביא בשורה תרבותית חדשה לצפון ולחיפה בפרט״, מציינים בנמל חיפה. המתחם ייפתח ב- 1.6בהופעה של רביד פלוטניק ובהמשך יופיעו בו רמי פורטיס, נגה ארז, אביתר בנאי ורבים נוספים אחרים

טרמינל ההופעות החדש של נמל חיפה: צילום: דוברות נמל חיפה טרמינל ההופעות החדש של נמל חיפה: צילום: דוברות נמל חיפה

"הטרמינל" - מתחם הופעות חדש שייפתח בנמל חיפה ביוני הקרוב יארח הופעות, פסטיבלי מוזיקה, מסיבות ועוד, בסביבה הייחודית של הנמל, בין הים לעיר התחתית.

בחודש ההשקה יופיעו ב"טרמינל" כמה מהאמנים הבולטים בארץ.

המתחם ייפתח ב- 1.6 בהופעה של רביד פלוטניק ובהמשך יופיעו בו רמי פורטיס, נגה ארז, אביתר בנאי ועוד רבים נוספים.

פתיחת המתחם החדש, ביוזמת נמל חיפה, בשיתוף פעולה וניהול אמנותי של אסף בן דוד, ממקימי ומפיקי פסטיבל inDnegev , צפויה להיות המיזם הראשון בנמל שייפתח לציבור באופן סדיר ויביא בשורה תרבותית חדשה לצפון ולחיפה בפרט.

המתחם ייפתח בשטח "האנגר 15" ההיסטורי בנמל חיפה, שהוקם בשנות ה-50 ושימש לאורך השנים לטובת צרכי הנמל השונים.

"הטרמינל" המוקם במסגרת פרויקט חזית הים של נמל חיפה ״הטומן בחובו פוטנציאל אדיר להתרחשות תרבותית בעיר וזירה חדשה של תיירות לרווחת תושבי העיר והסביבה״ מציינים בנמל חיפה.

האנגר הישן בנמל חיפה בשנות ה-60האנגר הישן בנמל חיפה בשנות ה-60

מתחם ההופעות יהיה על שטח של כ-3,000 מ''ר והוא עבר שיפוץ ייסודי והקמה כולל במה, מערכת סאונד ותאורה מהמתקדמות בישראל, מתחם של ברים ואוכל ועוד - ויארח עד 2000 איש באירוע.

שיתוף הפעולה להקמת "הטרמינל" נרקם באחרונה בנמל חיפה יחד עם חברת רן וולף (נמל תל אביב, נמל יפו) ועם אסף בן דוד, ממקימי פסטיבל "אינדינגב" והמנהל האמנותי שלו, שיהיה אחראי על אצירת התכנים וההפקה בפועל במתחם החדש.

"אינדינגב" הפריח את השממה בנגב המערבי שם הוא מתקיים, והפך ב-17 השנים האחרונות לפסטיבל המוזיקה הגדול והייחודי בארץ , שבכל שנה מארח מאות להקות ואמנים בשילובים מסעירים.

שיתוף פעולה תרבותי מסקרן נוסף של הנמל עם חברי קבוצת "ברוקן פינגאז", קולקטיב האמנות המצליח שהחל את דרכו בחיפה של תחילת שנות ה 2000. הקולקטיב חוזר לפעול בעיר הבית שלו וייצור ברחבי המתחם פרויקט אמנות מסקרן בהאנגר שניתן יהיה לראות אותו מכל האזורים בחיפה שמשקיפים על הנמל.

המתחם ייפתח לראשונה ב-1.6 ומכירת הכרטיסים החלה.
בשלב ראשון יפתח המתחם בסופי שבוע, וצפוי לארח כ-2 הופעות בשבוע, בהמשך תתרחב הפעילות לשלל אירועי תרבות, ליינים מיוחדים ועוד.

ההגעה למתחם הנה מרחוב העצמאות בחיפה, דרך גשר טרמינל הנוסעים (שער 5), בצמוד לבניין דגון ולתחנת הרכבת "חיפה מרכז השמונה".

יונה יהב, ראש עיריית חיפה: "עיריית חיפה רואה בחזית הים העירונית פרויקט אסטרטגי, אשר עתיד למצב את חיפה במקום הראוי לה, כעיר תיירותית ותרבותית מובילה בקנה מידה בינלאומי. מתחם ההופעות החדש שיוקם יהווה מרכיב חשוב במימוש פרויקט זה ועתיד לשמש כעוגן מרכזי בחיבור תושבי העיר לנמל".

רון מלכא, יו"ר נמל חיפה: "מתחם ההופעות "הטרמינל" בנמל חיפה יביא בשורה תרבותית חדשה לצפון ולחיפה בפרט. אין לי ספק, שבשיתוף פעולה עם עיריית חיפה, המתחם החדש יתרום רבות לענף התיירות, הבילוי והפנאי בעיר חיפה ויאיץ את פעילות ההקמה של חזית הים".


ארז בהריר מנכל נדל''ן וחזית הים נמל חיפה: "פתיחת טרמינל ההופעות החדש היא צעד ראשון משמעותי לקראת פתיחה נרחבת של הנמל לקהל הרחב בפרויקט חזית הים. הפרויקט יציב את העיר חיפה בשורה אחת עם ערים מובילות בעולם שעברו תהליך של חיבור מחודש בין העיר לבין הנמל וקו המים תוך ניצול מיטבי של שטחי הנמל לרווחת התושבים".

לינק לפרטים והזמנת הופעות - כאן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חיפהנמל חיפה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: