אא

תתחילו לחלום: 20% הנחה לחופש הגדול ולחגים - MSC במבצעים מיוחדים להפלגות

לקראת החופש הגדול וחגי תשרי, חברת השייט מציעה חופשות קרוז במחירים מיוחדים ליעדים מבוקשים וביניהם: אתונה, פורטופינו, ברצלונה והקריבים

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

חברת MSC Cruises, מודיעה על מבצע אטרקטיבי של עד 20% הנחה על מגוון הפלגות לחופש הגדול ולחגי תשרי.

חגי תשרי נחשבים לשיאי הביקושים להפלגות משפחתיות במחירים נוחים יחסית וכשמזג האוויר עדיין קיצי ונעים. נופש משפחתי בחגים או בחופש הגדול בהפלגת קרוז הוא פתרון מושלם לכל המשפחה, הודות למגוון האטרקציות, המתקנים והפעילויות שמציעות האוניות של MSC Cruises כמו פארק מים, מועדוני ילדים לכל שכבות הגיל, הופעות חיות והצגות לאורך כל שעות היממה ועוד. המבצע יימשך עד ה-10.06.2024.

הפלגות לחופש הגדול
1. הפלגה לאיים הקסומים של יוון

הפלגה לאיי יוון ולבארי (איטליה) למשך 7 לילות, בתאריך 09/06/24 במחיר אטרקטיבי של- $743 כולל מיסי נמל ודמי שירות (לאדם בחדר פנימי זוגי). ההפלגה באוניית MSC Opera תצא מאתונה ותעגון באיים הקסומים של יוון כמו קטקולון, עיר חוף קסומה השוכנת בסמוך לעיר העתיקה אולימפיה, המקום בו נולדו המשחקים האולימפיים, קורפו, אי ירוק ופסטורלי המתאפיין בכפרים שלווים וחופי טורקיז, קפלוניה, אי ירוק ומקסים עם חופים יפהפיים ואווירה שלווה, בארי באיטליה, עיר נמל המשלבת תרבות והיסטוריה, סנטוריני, הידוע בסמטאות הציוריות והגגות הכחולים הבנויים על מצוקים סביב האי, וחזרה לאתונה.

2. הפלגה לצפון אירופה באוניית הפאר החדשה MSC Euribia

הפלגה לפיורדים הנורבגים בצפון אירופה למשך 7 לילות, בתאריך 24/08/24 במחיר אטרקטיבי של $1,123 כולל מיסי נמל ודמי שירות (לאדם בחדר פנימי זוגי). ההפלגה באוניית MSC Euribia תצא מקיל שבגרמניה ותעגון ביעדים אטרקטיביים כמו קופנהגן עיר אירופאית יפה ועתירת היסטוריה הידועה בשם "עיר הצריחים", וכן ליעדים מרהיבים בנורבגיה כמו Molde Fjord יעד מהפנט בנוף טבעי הררי יחד עם חוויה תרבותית, קולינרית והיסטורית, אולסון, עיירה ציורית על רקע הרי הסונמרה המרהיבים. ו-Flam יעד מלא בטבע ונופים פנורמיים עוצרי נשימה, שפע אטרקציות וספארי עם דרכים נופיות.
אוניית הפאר MSC Euribia היא מהחדשות ביותר בצי, ומעניקה חוויה מושלמת למשפחות עם מגוון פעילויות ובידור, מגרשי ספורט, מסעדות, ברים, אטרקציות, בריכות, פארק מים אטרקטיבי ופינוקים לכל הגילאים.

3. הפלגה לקריביים באוניית הפאר MSC Seashore

הפלגה לקריביים המזרחיים למשך 7 לילות, בתאריך 18/08/24 בעלות $771 בלבד לאדם בחדר פנימי, כולל מיסי נמל ודמי שירות. ההפלגה תצא על אוניית MSC Seashore מפורט קנוורל (אורלנדו) בה תוכלו לבקר בכמה יעדים בשבוע אחד , בהם האי הפרטי של החברה - השמורה הימית Ocean Cay בבהאמס, קוסטה מאיה בו תהנו ממי טורקיז צלולים, שנורקל וספורט ימי וקוזומול שבמקסיקו, שם תוכלו גם לשחות עם דולפינים.

אוניית MSC Seashore משתרעת על פני אורך מרשים של 339 מטר כוללת 2,270 חדרים מסוגים שונים, 5 בריכות ומגרשי ספורט, פארק מים, 11 מסעדות, מגוון ברים ולאונג'ים, ספא מאובזר, מתחם קניות, חדר כושר, קזינו, מועדוני ילדים ופעילויות נוספות לכל המשפחה.

הפלגות שיחולו במהלך החגים:
1. הפלגה ליעדים המרהיבים ביותר בים התיכון
הפלגה ליעדים מדהימים באירופה למשך 7 לילות, בתאריך-02/10/24 במחיר אטרקטיבי של -$703 כולל מיסי נמל ודמי שירות (לאדם בחדר פנימי זוגי). ההפלגה באוניית MSC Fantasia תצא מגנואה ותעגון ביעדים מרהיבים באירופה כמו מרסיי עיר הנמל התוססת והצבעונית, עם היסטוריה וארכיטקטורה עשירה, בשילוב עם חופים נהדרים במרחק נגיעה. ברצלונה, עיר מלאת סטייל, תרבות והמון אטרקציות. ולנסיה שבספרד, עיר אירופאית גדולה עם אינטימיות של עיירה קטנה, ליבורנו עיר עם סמטאות עקלקלות, מבצר עתיק, ומוזיאונים. רומא המרתקת והיפיפייה, והעיירה הציורית פורטופינו עם יאכטות יוקרה, בתים צבעוניים, חנויות בוטיק ומסעדות משובחות.

2. הפלגה חלומית לאיי הבהאמה ולאנטילים
הפלגה ליעדים המרהיבים ביותר באיי הבהאמה ובאנטיליים בהפלגה של 7 לילות יציאה ממיאמי ב-12/10/24 במחיר החל מ-$631 כולל מיסי נמל ודמי שירות (לאדם בחדר זוגי). ההפלגה באוניית MSC Seascape תצא ממיאמי ותעגון ביעדים חלומיים ביניהם האי הפרטי של החברה - השמורה הימית Ocean Cay בבהאמס, נסאו בירת הבהאמס, אי מלא בחנויות איכותיות, ומקומות עתיקים והיסטוריים, חופי הטורקיז של סאן חואן בירת פוארטו ריקו עיר נמל גדולה, הומה ותוססת, ופוארטו פלטה שברפוליקה הדומיניקית עיר תיירותית פופולרית עם פארקי מים, מפלים, חופים, וגלריות אמנות. אניית ה-MSC Seascape המפוארת מתנשאת לגובה של 41 מטר, האונייה מציעה 13 בריכות ומגרשי ספורט, פארק המים, בנוסף לאטרקציה לאמיצים בלבד המספק חוויה מלאת אדרנלין - זרוע רובוטית עם גונדולה המונפת מעלה לגובה של 53 מטרים מעל הים.

3. הפלגה באוניית MSC Virtuosa בצפון אירופה
להפליג לארצות הקסומות ביותר בצפון אירופה בעלות של $397 בלבד לאדם בחדר זוגי . הפלגה של 4 לילות שתצא סאות'המפטון על אוניית MSC Virtuosa תספק לכם נופים עוצרי נשימה ונוף אירופאי קסום. האונייה תעגון בעיר העתיקה המרשימה ברוז' המלאה בבתים היסטוריים תעלות מים וטירות עתיקות. בנוסף האונייה תעגון בשרבורג (צרפת) עיר נמל אירופאית עם אדריכלות מרשימה ועתיקה ונוף הררי העוטף את העיר.

"החופש הגדול מתקרב ומיד לאחריו חגי תשרי, והישראלים כבר מתחילים לתכנן ולהזמין חופשות משפחתיות. אנו שמחים להציע ללקוחותינו בישראל חופשות במחירים משתלמים במיוחד בזכות המבצע המיוחד שלנו שמציע עד 20% הנחה על מגוון הפלגות בחופש הגדול ובחגים. תקופה זו היא הזדמנות מצוינת לכל מי שמחפש ליצור חוויה מרתקת, מהנה ומותאמת לכל בני המשפחה. ההפלגות שלנו כוללות מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות, וביקור במגוון יעדים כגון האיים הקריביים, צפון אירופה ויעדים פופולריים בים התיכון כאשר מזג האויר עדיין נוח״. אמר אייל אטיאס מנכ"ל MSC Cruises

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: