אא

תתכוננו לעמוד בתור: המקום היפני החדש שמטריף את תל אביב

השף דין שושני משגע את התל אביבים עם מקום חדש על טהרת הפאסט-פוד היפני, מנות ב-35 שקלים, ראמנים וסודה צבעונית בטעמים יפניים, וזו רק ההתחלה. לבוא, לאכול וללכת

וואבי וואבי

הרבה זמן עבר מאז העיר געשה והעמידה תורים כמו שהמקום החדש של השף דין שושני עושה ברחובות תל אביב. אם תגיעו לצומת העמוס של אלנבי ויהודה הלוי, תוכלו לראות כבר מרחוק את התור לרמאניה החדשה WABI.

דין שושני הוא שף מוכשר שמתמחה באוכל יפני. עד לפני המלחמה הוא בישל ארוחות פרטיות משוגעות ויוקרתיות ועבד באחת המסעדות הטובות והנחבאות ביפו. אבל הוא כבר מזמן רצה להרים סוג של "מקדונלד'ס" יפני - מהיר וזול, שלא עושה חשבון לאף אחד ומביא המון טעמים מדליקים לסועד הישראלי.

דין שושני . צילום אוסנת גואטהדין שושני . צילום אוסנת גואטה

WABI ברחוב דה פיגו'טו הוא בעצם הסניף הראשון של מה שמתעתד להיות רשת פאסט פוד יפנית. המקום שמקושט בשלל גרפיקות יפניות, בא לשבור כמה כללים בנוגע לאוכל יפני מהיר ובעיקר להבטיח שהמחירים יהיו באמת זולים, כי בינינו - גם מקדונלד'ס יקר פה.

כרגע המקום מתוכנן לעבוד חודשיים, ואז יעבור שיפוץ מאסיבי וייפתח רשמית כסניף הראשון של הרשת, כשהמטרה לכבוש את העולם. עד אז, מתמקד שושני בלהתמודד עם ההתלהבות והתורים בתל אביב.

כמה יפה ככה טעים. צילום יעקב בלומנטלכמה יפה ככה טעים. צילום יעקב בלומנטל

התפריט ב"וואבי" לא ענק אבל כיפי ממש. תמצאו פה את הראמנים שדין היה מכין בבית בתקופה שאחרי סגירת המסעדה, צמחוני, בשר ועוף, פרגיות, חזה אווז ובקר בכמות מרשימה ומשביעה ובעיקר בניראות מטריפה.

עוד תמצאו פה את ה-סנדו סנדוויץ' מלחם קסטן רך, רוטב טונקאצו ושניצל פריך מעוף, בקר או דג מטוגן (35 שקלים), אוניגירי ענק וטעים (20 שקלים), גיוזות דג (35 שקלים), שלישיית יאקיטורי פרגית (35 שקלים) ומנה שמבחינתי היא הפייבוריטית - יאקי סובה: אטריות ראמן עבות תוצרת בית מוקפצות עם סויה של ראמן, שומן עוף ועליהם חלמון נא, ושיפוד פרגית מעולה - וגם כל זה עולה רק 35 שקלים. תודו שאלו מחירים ממש לא סטנדרטיים.

אטריות בלחמניה?? צילום אוסנת גואטהאטריות בלחמניה?? צילום אוסנת גואטה

הגימיק שהתגלה כביס מפתיע הוא היאקי סובה פאן, אטריות ראמן מוקפצות, מלאות טעם וירוקים, ששושני פשוט מעמיס אל תוך לחמניה מושלמת ורכה עם גילופי ג'ינג'ר. נשמע הזוי? זה אכן הזוי אבל וואלה? במבחן התוצאה - זה טעים.

המטרה בוואבי היא הקלילות והמהירות. תבואו, תזמינו מהדלפק, תאכלו בכיף שלכם כמה מנות עם חברים ותלכו, או שתקחו הביתה. בלי לחשוב יותר מידי על ההוצאה, בלי להזמין מקומות מראש. לבוא לאכול וללכת.

הולך להיות פה שמח.

דה פיג'וטו 23, 17:00-23:00 או עד גמר המלאי (וזה קורה). יש גם אינסטגרם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרימסעדות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: