אא

IBERIA תהיה הראשונה בעולם: תשיק את מטוס האיירבוס A321XLR החדש בסוף הקיץ

באמצעות המטוס החד-מעברי צר הגוף תרחיב איבריה את רשת הטיסות ארוכות הטווח והמטוס החדש והחסכוני ישמש אותה בעונת החורף הקרובה בקווים הטרנסאטלנטיים לוושינגטון ובוסטון בארה"ב

IBERIA A321XLR (צילום: איבריה) IBERIA A321XLR (צילום: איבריה)

איבריה תהיה חברת התעופה הראשונה בעולם שתשיק את מטוס האיירבוס החדש, ה-A321XLR, בסוף הקיץ.

מטוס זה יחזק את צי הטיסות ארוכות הטווח של איבריה ויאפשר לחברה להפעיל את הנתיבים הטרנסאטלנטיים במטוס צר גוף חדשני וחסכוני בדלק, בהתאם למחויבותה של איבריה לצמצם את פליטת הפחמן, שכן הוא משתמש בכ-30% פחות דלק מדגמי המטוסים רחבי הגוף.

בדגם זה יהיו 182 מושבים והוא יכלול מחלקת עסקים ומחלקת תיירים, ויציע שיפורים שונים לנוחות הנוסעים, כגון: תאים עיליים גדולים יותר, תאורה מגוונת בתא הנוסעים ופאנל חדשני בכניסה למטוס. מטוס ה-A321XLR יציע 14 מושבים הנפתחים למיטות עם גישה ישירה למעבר ומסכי 18 אינץ' ולכל מושב מערכת תאורה משלו במחלקת עסקים.

הקווים ארוכי הטווח הראשונים, בהם יפעל המטוס בעונת החורף הבאה יהיו, ככל הנראה, בוסטון וושינגטון די.סי, שיגדילו ויחזקו את נוכחות איבריה בצפון אמריקה.

אחד החידושים הגדולים שמציע ה-A321XLR הוא היכולת שלו, כמטוס חד-מעברי, לבצע טיסות ארוכות טווח, תוך מתן שירות פרמיום באותה רמה כמו בדגמים רחבי גוף של A330 ו-A350 בצי של איבריה.

תאי הנוסעים ב-A321XLR החדש יציעו לנוסעים אפשרות להביא אוזניות משלהם ולחבר אותן באמצעות בלוטות', וכמו בכל מטוסי הצי ארוכי הטווח, ב-A321XLR הנוסעים יוכלו להתחבר לשירות ה-WiFi החינמי להעברת הודעות לאורך כל הטיסה.

ה-A321XLR הראשון אמור להצטרף לצי של איבריה לאחר הקיץ, כאשר יחד עם 7 המטוסים הנוספים מדגם זה, שתקבל איבריה בחודשים הבאים, הוא יאפשר לחברת התעופה להמשיך ולהרחיב את רשת היעדים לטווח ארוך ולהגדיל את הקיבולת ליעדים אליהם היא טסה כיום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איבריהA321XLR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: