אא

השקה: Audi A3 המעודכנת הגיעה לישראל – עם מראה ואבזור חדשים

אודי ישראל משיקה מתיחת פנים לקומפקטית היוקרתית שייסדה את הקטגוריה. היא מגיעה בשני מרכבים: סדאן וספורטבק, ומצוידות במנוע 1.5 ליטר עם שני הספקים, ברמות גימור שונות וחבילות בתוספת תשלום. מה מחירה?

אודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרן אודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרן

Audi A3, המכונית שייסדה את קטגוריית הפרימיום הקומפקטית, זוכה למתיחת פנים לדגם 2024.

מבחינה עיצובית, הדגם המחודש שנחת בישראל מתהדר בשבכה קדמית מוגדלת ונטולת מסגרת, עם חתימת LED חדשה בפנסים. לזה מתווספים פגושים חדשים וחישוקים בשלל גדלים: 16 אינץ' כסטנדרט (בדגם ה-30), או 17 אינץ' (בדגם ה-35) - ויש גם אפשרות לחישוקי 18 אינץ' בחבילת Luxury האופציונלית.

אודי A3 ספורטבק החדשה. צילום: יצרןאודי A3 ספורטבק החדשה. צילום: יצרן

ה-Audi A3 המחודשת מגיעה בשתי גרסאות: הראשונה היא גרסת 35 TFSI בשני מרכבים (סדאן וספורטבק) וברמת גימור S-line. השנייה היא גרסת 30 TFSI, שזמינה במרכב ספורטבק בלבד.

אודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרןאודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרן

ונעבור לנתונים הטכניים: ה-Audi A3 המחודשת תשווק בישראל עם מנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין בשני הספקים. גרסת ה-35 TFSI תציע הספק מרבי של 150 כ"ס, וגרסת ה-30 TFSI תציע הספק מרבי של 116 כ"ס. בשתי הגרסאות ההנעה היא קדמית והמנועים משוכים לתיבת S-tronic עם שבע מהירויות.

אודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרןאודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרן

מבחינת האיבזור, בכל הגרסאות ה-A3 מגיעה עם לוח שעונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ' ומערכת מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ'.

בגרסת ה-30, היא מגיעה גם עם הגה עור מעוצב, בקרת אקלים דיגיטלית, מצלמת רוורס, שקעי USB מלפנים ומאחור, מערכת שמע הכוללת 6 רמקולים, חבילת תאורה פנימית, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד ועוד.

בגרסאות ה-35 S-line הרכב כולל דיפונים חדשים בצבע שחור, הגה ספורט קטום בתחתיתו, מפתח חכם, ריפודי עור משולבי בד עם רקמת סמל S, מושבים ספורטיביים חשמליים, בורר מצבי נהיגה, תאורת כניסה, וחבילת תאורה פנימית מורחבת.

אודי A3 ספורטבק החדשה. צילום: יצרןאודי A3 ספורטבק החדשה. צילום: יצרן

בשתי הגרסאות, מוצעות חבילות בתוספת תשלום. חבילת Comfort, המוצעת בתוספת תשלום של 11,100 ש"ח בגרסת ה-30, כוללת בנוסף גג פנורמי, מפתח חכם, מערכת לסיוע בזיהוי רכב בשטח מת בעת החלפת נתיב, אזהרה ביציאה מהרכב במצב של זיהוי סכנה, חבילת עיצוב חיצונית High Gloss וחישוקי 17 אינץ'.

חבילת Luxury, שמגיעה בתוספת תשלום של 16,000 ש"ח בגרסאות ה-35, מוסיפה גג פנורמי, חישוק בגודל 18 אינץ', חימום למושבים הקדמיים, ובקרת אקלים דיגיטלית תלת-אזורית.

אודי A3 החדשה מבפנים. צילום: יצרןאודי A3 החדשה מבפנים. צילום: יצרן

מערכות הבטיחות של הדגם כוללות בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני שטח מת במראות הצד (בגרסת ה-30 בחבילת Comfort), מערכת לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, חיישני חנייה היקפיים, מערכת עזר לחנייה, מצלמת רוורס, מערכת למניעת סינוור, וכן 6 כריות אוויר.

אודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרןאודי A3 סדאן החדשה. צילום: יצרן

מחירי ה-Audi A3 המחודשת מתחילים מ-212,500 ש"ח לגרסת ה-A3 SB Advanced 30 TFSI. עבור גרסת SB S-line 35 תשלמו 253,500 ש"ח, ועבור תצורת Sedan S-line 35 תשלמו 257,500 ש"ח. המחירים הינם לפני אגרת רישוי.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

אודי A3 החדשה. צילום: יצרןאודי A3 החדשה. צילום: יצרן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: