אא

בשל המלחמה: כך תיראה העצרת שתחליף את מצעד הגאווה בתל אביב

עצרת "הגאווה והתקווה" של עיריית תל אביב-יפו תתקיים ביום חמישי 6.6 בשיתוף מטה משפחות החטופים, ובהנחיית אסי עזר ונסלי ברדה: "מאז 7.10 גיבורי הקהילה הגאה פעילים בכל החזיתות"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

בהמשך לביטול מצעד הגאווה בעקבות טבח 7 באוקטובר והמלחמה המתמשכת, עיריית תל אביב-יפו מפרסמת פרטים אודות העצרת שתחליף את המצעד.

האירוע ייערך בשם "עצרת הגאווה והתקווה", ביום חמישי 6 ביוני, בגן צ'ארלס קלור - נקודת הסיום המסורתית של מצעד הגאווה, שלא יתקיים השנה.

האירוע יתקיים בשיתוף מטה משפחות החטופים "במטרה להדהד יחדיו ערכים משותפים כמו חופש, שוויון ותקווה", כך לדברי המארגנים שהוסיפו: "גם השנה יציף שבוע הגאווה את הסוגיות הבוערות לקהילה הגאה בישראל, שממשיכות להיות מהותיות ורלוונטיות גם בימים אלה, ואולי בימים אלה במיוחד".

בין היתר תופנה באירוע תשומת לב ל"גיבורי הקהילה הגאה" שמאז 7 באוקטובר לקחו חלק פעיל בכל החזיתות האפשריות על מנת לשמור על החוסן הישראלי והביטחון.

"נחבק את משפחות החטופים אשר נלחמות כבר 228 ימים כדי להביא לחירות ולשיקום יקיריהם ולקבורת הנרצחים ונזעק את הזעקה של כולנו - שלחטופות ולחטופים נגמר הזמן", כך על פי מארגני העצרת.

בעצרת ישתתפו אמנים מהבולטים בישראל וינחו אסי עזר ונסלי ברדה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מצעד הגאווהמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: