אא

הושק קו הטיסות ישירות מנתב״ג לאחד היעדים הכי ירוקים באירופה

חברת Overseas הישראלית חידשה (22.5) את קו הטיסות הישיר לפישטני שבסלובקיה. פישטני נודעת בזכות מתחמי הספא הגדולים שבה והיא נחשבת גם ליעד לכל המשפחה בזכות מיקומה האטרקטיבי. בחודשי הקיץ הנופשים יכולים ליהנות גם ממגוון רחב של אירועי תרבות ומפארקי מים רבים

פישטני: צילום: Shutterstock פישטני: צילום: Shutterstock

החל מה-22.5 חברת Overseas הישראלית מקבוצת ג׳נסיס, תפעיל טיסות ישירות בין תל אביב לעיירת הספא האירופית המפורסמת - פישטני (Piešťany).

משך הטיסה מישראל: כשלוש שעות ורבע בלבד.

כזכור, Overseas בראשותם של ורד שוורץ ופיני קריינר, חתמה לאחרונה עם לשכת התיירות של מחוז טרנבה והמושל המקומי, על הארכת הסכם שיתוף הפעולה של הטיסות הישירות מתל אביב לפישטני ל-5 שנים וזאת לאור הצלחת הקו בשנה שעברה.

פישטני נודעת בכל אירופה בזכות מתחמי הספא הגדולים שבה. מלונות הספא שבעיירה מציעים מלבד טיפולים גם חוויה לכל המשפחה ובחודשי הקיץ הנופשים יכולים ליהנות מאירועי תרבות ומפארקי המים.

משדה התעופה של פישטני ניתן להגיע לכלל האזורים בסלובקיה בנוחות ובמהירות: תוך כשעה וחצי ניתן להגיע לאיזור הרי הטטרה הנמוכים, כשלוש שעות נסיעה לאזור הרי הטטרה הגבוהים, בנסיעה שלכ שעה לאזור ה-Rye Island, שממנו ניתן לצאת לטיול כוכב ל-3 מדינות באירופה, וזה גם משך הנסיעה לעיר הבירה ברטיסלבה. לאזור טרנבה ניתן להגיע תוך חצי שעה בלבד, ולווינה בירת אוסטריה השכנה תוך כשעה וחצי.

אחת האטרקציות המרתקות ביותר בטרנבה היא העיר העתיקה שהינה העיר הגדולה בסלובקיה, ומשמשת גם כמרכז ההיסטורי של העיר.

בין הרחובות הצרים והשווקים רחבי הידיים ניתן למצוא מסעדות, בתי קפה, וחנויות עם שפע מתנות מקומיות. בנוסף, ניתן לבקר במבחר גלריות וקתדרלות ולערוך סיורים מודרכים מרתקים עם המקומיים.

צילום: לשכת התיירות של סלובקיהצילום: לשכת התיירות של סלובקיה

הטיסות הישירות החלו לפעול כבר בשנה שעברה - ב-5 במאי 2023, עם שתי טיסות שבועיות מנתב״ג לשדה התעופה בפישטני וכאמור לאור ההצלחה והביקושים הוחלט להאריך את הקו לפחות לשנים הקרובות עם לפחות טיסה שבועית ישירה.

מנהלי חברת Overseas מסבירים כי החליטו לחשוף את סלובקיה גם לאנשים צעירים ומשפחות ולא רק כאלו המגיעים לעיר פישטני הנחשבת לאחת הערים הבולטות באירופה בתחום התיירות מרפא. ״המגוון העצום של האפשרויות למבקרים בסלובקיה עצום וכשהבנו את הפוטנציאל הגדול של היעד, החלטנו שזה הזמן להנגיש את המקום ולחשוף אותו לישראלים רבים״.

עוד כתבות על סלובקיה בפספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פישטניoverseas

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: