אא

"פיצה ברוקלין" תפעיל פיצריה באולם היוצאים הבינלאומי של טרמינל 1 

רשת הפיצות זכתה במכרז ההסעדה האחרון של טרמינל 1 ותרחיב את תמהיל ההסעדה הקיים באולם לרווחת הנוסעים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשת "פיצה ברוקלין" מגיעה לטרמינל 1.

רשות שדות התעופה ממשיכה להוציא מכרזי הסעדה נוספים להפעלת בתי קפה בנתב"ג ובכלל זה מתעתדת לפרסם מכרז להפעלת בתי קפה באולם היוצאים ובאולם הציבורי בטרמינל 3, עתידה לפרסם מכרז להפעלת מתחם הסעדה מסוג Grub & Go ועוד.

רגע לפני חזרתו של טרמינל 1 לפעילות בשבוע הבא, הרשות הודיעה היום (ד׳) על זכייתה של רשת הפיצות "פיצה ברוקלין" במכרז ההסעדה האחרון של הטרמינל ותפעל באולם הנוסעים היוצאים הבינלאומי של טרמינל 1, מה שירחיב את תמהיל ההסעדה הקיים באולם לרווחתו של הנוסע.

כזכור, לרגל ההודעה על פתיחתו המחודשת של הטרמינל, ריכזנו לכם את כל המסעדות ובתי הקפה שמחכים לכם בטרמינל ונתנו לכם תזכורת לאלה שייפתחו בקרוב.

בין השאר הנוסעים מטרמינל 1 יוכלו ליהנות ממגוון מסעדות המבורגר, בתי קפה, פינה מתוקה, ריבר בר וכאמור כעת מצטרפת גם פיצריה. החברה תחל מיד בעבודות הבינוי של מקומות השירות וצפויה להפעיל את הפיצריה במהלך שנת 2024.

"פיצה ברוקלין" הינה רשת פיצריות רחוב איכותית . הפיצה המוגשת ברשת ברוקלין הינה פיצה בסגנון אמריקאי, שניתן למצוא בכל פינה בניו יורק. מגשי הפיצה מאופיינים בקוטר גדול מהרגיל, במבחר טעמים, לרבות פיצות המתאימות לטבעונים. מלבד הפיצה ימכרו גם מגוון פוקאצ'ות, לחם שום, שתיה קלה ועוד.

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון רשות שדות התעופה הודיעה על עדכון תמהיל המסעדות בנתב"ג ויצאה בסדרה של מכרזים בתחום המזון – מכרזי ההסעדה בטרמינל 1, בטרמינל 3 ובדיוטי פרי. רש"ת הכריזה על הזוכים במרבית המכרזים שפורסמו עד כה ובכללן רשת קפה קפה, שתפעיל מתחם הסעדה חלבי באולם היוצאים בטרמינל 3, רשת טאטי שתפעיל בתי קפה בזרועות בטרמינל 3, רשת אילנס שתפעיל בתי קפה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1 ועוד.

בשבועות הקרובים צפוי גל נוסף של מכרזים בתחום הקמעונאי וההסעדה בנתב"ג, ובכלל זה מכרז להפעלת מערך החניונים בנתב"ג ובש"ת רמון, מכרז להפעלת בתי קפה בטרמינל 3, האחד באולם היוצאים בטרמינל 3, והשני באולם הציבורי (שחקים) של טרמינל 3, מכרז להפעלת חנויות צעצועים בטרמינל 1 ובטרמינל 3 , מכרז להפעלת מתחמי אח"מ בנתב"ג ועוד.

בהתאם למדיניות שקבעה רשות שדות התעופה במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון בנתב"ג יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי ובנוסף בכל בית קפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" שקבעה רש"ת ובכלל זה מים מינרלים בחמישה שקלים וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

ֿעל פי נתוני רשות שדות התעופה, במהלך החודשים הקרובים צפויות לצאת מטרמינל 1 כ-1,200 טיסות וצפויים לעבור בו כ-200 אלף נוסעים מדי חודש. בימי השיא בחודשים יולי ואוגוסט צפויים לעבור בטרמינל 1 כ-6,500-7,000 נוסעים. החברות הצפויות לפעול גם מטרמינל 1, נכון לעכשיו, הן אל על, ארקיע , ישראייר, וויז אייר, ריינאייר, טראנסאוויה פראנס ואיירזנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרמינל 1

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: