אא

״אי אפשר להמשיך להתנהל כך״: יאט"א בודקת את טענת הסוכנים לגבי הקנסות שמטילות החברות

לאחר שהעבירו מסמך מפורט, הארגון העולמי עורך בדיקה, כאשר במקביל אמורה להתקיים פגישה בין הצדדים כדי לנסות לגשר על הפערים הגדולים. הסוכנים לא פוסלים להכין רשימה שחורה של חברות התעופה שקונסות לטענתם ללא הבחנה

צילום: 123rf צילום: 123rf

יאט"א מבצעת בדיקה מקיפה לגבי טענות הסוכנים בנוגע לחיוביים החשבונאים שמטילות עליהם חברות התעופה. מבחינת הסוכנים מדובר בקנסות כספיים.

הסוכנים העבירו לאחרונה ליאט"א מסמך מפורט עם כל הטענות לגבי הקנסות וכעת בארגון העולמי של התעופה עורכים בדיקה לגבי הטענות שמעלים הסוכנים במכתבם.

במקביל, הצדדים אמורים לקיים פגישה, קרי נציגות הסוכנים, אנשי יאט"א ונציגי חברות התעופה, זאת בכדי לראות האם ניתן לפתור את המחלוקות ללא התערבות משפטית.

מבחינת הסוכנים הצעד הבא זה פנייה לרשות התחרות. הסוכנים מנסים להגיע להבנות לפני נקיטת צעד דרמטי שיכול להביא לפיצוץ ביחסים בין הצדדים.

ההרגשה של הסוכנים שישנן חברות תעופה שממהרות לקנוס אותם לעיתים ללא קשר לפעולה שהם נקטו, גם כאשר ברור לכל שחברות התעופה הן אלה שעשו את הטעות. בסביבת סוכני הנסיעות לא פוסלים לגבש רשימה שחורה של חברות התעופה שקונסות ללא צדק את סוכני הנסיעות.

כפי שכבר פרסמנו בפספורטניוז, בסביבת התאחדות סוכני הנסיעות אומרים: "פנינו ליאט"א, לחברות עצמן, שום דבר לא עזר, ממשיכים לקנוס על כל דבר, לא משנה מי אשם ולמה זה קרה, כל דבר זה קנס. החברות מתנהגות אלינו כאל עבריינים".

עוד אומרים בסביבת סוכני הנסיעות כי: "הם פשוט מוצצים את הדם של הסוכנים, אי אפשר להמשיך להתנהל בצורה כזו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יאט"אסוכני נסיעותחברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: