אא

ההכרה במדינה פלסטינית: שר החוץ יקרין לשגרירי ספרד, אירלנד ונורבגיה את סרטון חטיפת התצפיתניות

לאחר החלטת אירלנד, נורבגיה וספרד להודיע על הכרה במדינה פלסטינית, השר כץ הודיע גם כי יקרין את סרטון חטיפת התצפיניות לשגרירי המדינות בישראל: "החליטו להעניק מדליית זהב למרצחי ואנסי חמאס, נמחיש להם איזו החלטה מעוותת קיבלו ממשלותיהן"

סרטון חטיפת התצפיתניות (באדיבות משרד החוץ) סרטון חטיפת התצפיתניות (באדיבות משרד החוץ)

שר החוץ ישראל כ"ץ הורה להחזיר מיידית לישראל להתייעצויות את שגרירי ישראל בספרד, אירלנד ונורבגיה על רקע החלטת מדינות אלה להודיע על הכרתם במדינה פלסטינית: "אני שולח היום מסר חד וברור - ישראל לא תבליג מול מי שחותרים תחת ריבונותה ומסכנים את ביטחונה".

במקביל, השר יזמן את שגרירי ספרד, נורבגיה ואירלנד לנזיפה חמורה - במהלכה יצפו בסרטון החטיפה של התצפיתניות. "השגרירים ייצפו בסרטון החטיפה הקשה והאכזרי של בנותינו שנחטפו בידי מחבלי החמאס - כדי להמחיש להם איזו החלטה מעוותת קיבלו ממשלותיהן".

השר פרסם הודעה לפיה "המדינות שולחות היום מסר לפלסטינים ולכל העולם: הטרור משתלם. אחרי שארגון הטרור חמאס ביצע את הטבח הגדול ביותר של יהודים מאז השואה, אחרי שביצע את פשעי המין המחרידים שראה העולם, מדינות אלו בחרו לתת פרס לחמאס ולאיראן ולהכיר במדינה פלסטינית.

"הצעד המעוות של מדינות אלו הוא עוול לזכר קורבנות ה-7/10. הוא אף פגיעה במאמצים להשבת 128 החטופות והחטופים - זו רוח גבית לג'יהאדיסטים של החמאס ולאיראן, שמרחיקה את הסיכוי לשלום ומערערת על זכותה של ישראל להגנה עצמית.

"אני שולח היום מסר חד: ישראל לא תעבור על כך בשתיקה. הוריתי זה עתה על החזרת שגרירי שגרירי ישראל להתייעצויות דחופות בירושלים. לצעד הנמהר של המדינות יהיו השלכות חמורות נוספות".

השר כץ חתם את דבריו בפניה בשמותיהם של השגרירים הזרים בישראל, בהתייחס לסרטון התצפיתניות: "סנצ'ס, האריס וסטיורה - תסתכלו לבנות שלנו בעיניים!".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר החוץחטופיםאירלנדנורבגיהספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: