אא

רוצים ביס? 6 המבורגרים בתל אביב שאנחנו ממש אוהבים

חגיגות יום ההמבורגר זה לחלוטין סיבה טובה ללכת ולזלול המבורגרים מושחתים מלאי תוספות. הנה 6 המלצות ממש חמות על המבורגרים מעולים בתל אביב

חוות צוק. נדב מרגלית חוות צוק. נדב מרגלית

כל הקטע הזה של יום בינלאומי של משהו, הוא בתכל'ס תירוץ להוציא לכם עוד כתבה או לייצר רשימות של מקומות כיפיים לאכול בהם. לנו אין ממש בעיה עם זה ולכן לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי שנחגג היום, הנה 6 המבורגרים תל אביביים שאנחנו ממש אוהבים.

הוותיק והבשרני // חוות צוק

אי אפשר לפספס כשאוכלים המבורגר ממקום שמגדל, מיישן וקוצב את הבשר.
חוות צוק היא מזמן אחת ממסעדות הבשר הטובות בארץ ובטח בעיר, השף והבעלים שלה, אסף שנער, המתמחה בבשר והמסעדה מספקת למלא מקומות שאתם מכירים את ההמבורגרים שלהם.
הפייבוריט שלנו - המלוכלך: 200 גרם בשר בקר הולשטיין, קורנביף מעושן, ריבת בצל, צ'אדר, גרוייר, מיונז כמהין וכמה עלים לבריאות. תוסיפו לזה צ'יפס טנדורי או צ'יפס בולגרית ויש פה חגיגה של ממש ואם אתם ממש רוצים לחגוג אז קחו גם חטיפי אסאדו וקבב בתוך תמרים להתחלה והחיים שלכם יהיו דבש.
פרלוק 5, צפון תל אביב

הקלאסי והתמיד טוב // מיט בר

מיט בר יחצמיט בר יחצ

אם יש משהו שמאפיין את ההמבורגר של המיט בר זו הפשטות המנצחת. קציצה עבה של בשר מעולה עם מעט בצל מטוגן ומלח פלפל. זהו. כמה פשוט ככה מושלם- מקסימום תקבלו גבינה מעל ולא שכחנו גם את הלחמניה המעולה והרכה שנותנת כבוד לבשר ואת הצ'יפס הקלאסי בלי שום תיבול מיוחד ומתחנף.
ההמבורגר של המיט בר הוא פשוט טוב כי יש פה השקעה בבשר ולא במסביב.
וזה גם אחד ההמבורגרים שעוברים הכי טוב במשלוח גם מבחינת המחיר.
כיכר רבין, כיכר דיזנגוף ושרונה מרקט

ההמבורגר שעובר מושלם במשלוח // GDB

GDB אנטולי מיכאלו GDB אנטולי מיכאלו

כמו עם חוות צוק (וגם עם הדסון), מקומות שמלכתכילה מתעסקים בבשר, יספקו את ההמבורגר הכי טוב. הקצבים ג'ורג' עבדו וארתור קושניר מקצביית הבוטיק ג'ורג' דה בף, סיפקו לתל אביב לכולנו את האחד הביסים הכי טובים בעיר- 200 ג' של בשר מיושן, ארוגולה, חלפיניו, איולי שום קונפי ורוטב פלפלים. לכל הסיפור המעולה הזה מתלוות שפע של תוספות בשריות וגבינתיות וכמובן שהכל עטוף בלחמנייה מעולה של השף והאופה ערן שוורצברד שהפכה כבר לאייקון, עם שכבת השום השחור מעל.
ההמבורגר של GDB הוא בין הבודדים שבעיניי מגיעים מושלם גם במשלוח.
אבן גבירול 22, תל אביב

המטורפים והמושחתים // פרוזדור

פרוזדור יולי גורודינסקיפרוזדור יולי גורודינסקי
אחת ההמבורגריות שמספקות את החוויה המלאה של המבורגר אמריקאי מוגזם היא הפרוזדור, לשעבר מסעדת הסטייקים "וייט הול", כך שאי אפשר לקחת מהם את ההבנה של בשר איכותי.

כיום, הפרוזדור הוא חלל עמוס תמידית בכל סוגי בני האנוש ובצלחות ענק מלאות בטבעות בצל עצומות ומעולות, כנפיים מטוגנות לוהטות, צ'יפסים שונים וכמובן רשימה ארוכה עם שמות הזויים של המבורגרים שונים מלאי תוספות. לדוגמא: אלוף בצלות (המבורגר עם בצל מקורמל, טבעות בצל ובצל כבוש), החיים קשים (בייקון, צ'דר, גוואקמולה) ועוד.
אין חובב.ת המבורגרים שלא היו שם וזה בהחלט מקום חובה ומקום שעדיין מספק את הסחורה.
מנדלי מוכר ספרים 6, תל אביב

כי אי אפשר בלי // דיקסי

דיקסי צילום ירון ברנרדיקסי צילום ירון ברנר

25 שנה שדיקסי מאכילים אותנו במנות מושחתות מלאות בחמאה וסופגים את כל הצרות שלנו בעזרת אהבה קולינרית. ההמבורגר של דיקסי הוא אייקוני ותמיד מנסה לגוון עם שיתופי פעולה מסקרנים כמו ההמבורגר מכביש 90 או תוספות מיוחדות ממש.
תוסיפו שלכל זה יש בצד את הכנפיים המטורפות, סלט הקיסר המעולה וכמובן הצ'יפס והא לכם חמה אי אפשר בלי דיקסי .

יום ההמבורגר הבינלאומי השנה הפך לחמישה ימים שלמים של ספיישלים מושחתים וקאמבק אחד: יהיו פה בורגר כביש 90 (המבורגר בקר ממולא ברצועות בייקון טלה, גבינת גאודה מיושנת) / ביג בורגר (2 קציצות 200 גר' כל אחת עם קוביות הום פרייז וביצת עין מלמעלה, וטבעות בצל בצד) / Surf & Turf (קציצת 250 גרם עם שרימפס ברוטב חמאה ושום, ותוספת מחזקת של קלמרי מטוגן עם איולי בזיליקום, 102 שקלים).
יגאל אלון 120, תל אביב

המתחכם, החדש והממש טעים // OSU

יפני וטוב לי. OSU אייל קיציסיפני וטוב לי. OSU אייל קיציס

אייל קיצ'יס (לא, לא ההוא שאתם מכירים מהטלוויזיה), לקח את דוכן השיפודים שלו בכרמל והפך אותו להמבורגרייה מתוחכמת המשלבת סגנון יפני עם הרבה בשר מושחת.
פה תמצאו המבורגר סמאש בלחמנייה שמנמנה עם בצל בגריל, חמוצים יפניים ומיונז שום מושחר. יש עוד כמה מנות אבל ההמבורגר הוא הקטע פה. הוא מגיע כ-2 קציצות של 100 גרם כל אחת והרוטב שום שחור הוא פצצת אומאמי שמשתלבת מעולה עם הציפס טוגראשי ליד. ביס קצת אחר שמומלץ לאכול .
הלל הזקן 18, תל אביב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: