אא

אייר פראנס מחדשת: שירותי קונסיירז׳ חדשים הכוללים ליווי וסיוע לנוסעים בשדה״ת שארל דה גול

השירות החדש מלווה את נוסעי החברה בנמל לפני המראת טיסה ולאחר נחיתת טיסה, מסייע להם בכל שלבי הצ'ק-אין, הבידוק הביטחוני, המזוודות והסעה פרטית

אייר פראנס A350 AIRBUS (צילום: SHUTTERSTOCK) אייר פראנס A350 AIRBUS (צילום: SHUTTERSTOCK)

אייר פראנס מתחדשת.

החל מה-11 ביוני אייר פראנס תציע שירותי קונסיירז' חדשים בנמל פריז - שארל דה גול כדי לקבל את פניהם של הנוסעים ולסייע להם לאורך כל שהותם בנמל התעופה. שירותים אלו יהיו זמינים עבור כל הנוסעים לטיסות המופעלות על ידי אייר פראנס או לחברת תעופה שותפה בקוד-שייר.

שירות הליווי יציע ללקוחות הנוסעים במחלקות עסקים, פרמיום אקונומי ואקונומי, מגוון שירותים אופציונליים.

בדרך לטיסה הלקוחות יוכלו ליהנות ממגוון שירותים מלא, כולל הסעה פרטית לשדה התעופה ברדיוס של 40 ק"מ, סיוע קונסיירז' מיד עם הגעתם לנמל, שירות סבל לקחת את המזוודות לדלפק צ'ק אין ייעודי, סיוע דרך למעבר בבידוק ובמעברים בנמל, ולאחר מכן לשער העלייה למטוס.

בהגעה לנמל בטיסה קונסיירז' יפגוש נוסעים בפתח המטוס וילווה אותם במסלול הנוסעים הנכנסים, ולאחר איסוף המטען שלהם, הם ילוו אותם לרכב להעברה הפרטית שלהם.

לקראת המראה, או בין שתי טיסות, שירות הקונסיירז' יציע גם גישה לטרקלינים של חברת התעופה בפריז-שארל דה גול. כאשר יגיע זמן העלייה למטוס, הם ילוו מהטרקלין אל השער שלהם.

שירות הקונסיירז' זמין להזמנה כבר היום עבור טיסות החל מה-11 ביוני, באתר airfrance.fr או בטלפון עד 18 שעות לפני ההמראה.

כפי שפורסם בפספורטניוז, חברת התעופה הלאומית של צרפת בימים אלו, המפעילה כיום טיסה יומית בקו מפריז לתל אביב, הציגה החודש (מאי 2024), שורת יעדים חדשים שיתווספו לרשת של החברה בלוח טיסות החורף הבא. הלוח יכלול 5 קווים חדשים משארל דה גול, כולל 3 יעדים בהם החברה תנחות לראשונה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסנמל שארל דה גול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: