אא

התאחדות המלונות של אילת בפרוייקט ייחודי ראשון: ראש העיר הגיע להתרשם מקרוב

התאחדות המלונות באילת יזמה את הבאת אוטמזגין לבית הספר לבישול בקמפוס אוניברסיטת בן גוריון באילת, לפרויקט קולינריה ייחודי, מתוך מטרה להעביר סדנה לקונדיטורים ולשפים של בתי המלון בעיר.את היוזמה הוביל איתמר אליצור, מנכ"ל התאחדות

מיזם ייחודי באילת צילום: התאחדות המלונות מיזם ייחודי באילת צילום: התאחדות המלונות

אתמול ה-22.5.24, הגיע לאילת אומן הפטיסרי השף דודו אוטמזגין לסדנת קונדיטוריה מיוחדת לשפים של בתי המלון, כחלק מפרויקט של התאחדות המלונות באילת לקראת הקיץ.
השנה, יזמה התאחדות המלונות באילת את הבאת אוטמזגין לבית הספר לבישול בקמפוס אוניברסיטת בן גוריון באילת, לפרויקט קולינריה ייחודי, מתוך מטרה להעביר סדנה לקונדיטורים ולשפים של בתי המלון בעיר.
את היוזמה הוביל איתמר אליצור, מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, אשר סיפר שהביקוש לסדנה היה גבוה במיוחד, כאשר על 18 מקומות בסדנה נרשמו מעל ל- 45 קונדיטורים מבתי המלון והמסעדות בעיר.
טרם תחילת הסדנה, התקיימו שיחות הכנה בין השפים בבתי המלון לשף אוטמזגין, גם משום שבבתי המלון מדובר בהכנות ואירוח של מספר רב וגדול משמעותי של אורחים בכל ארוחה.

צילום: התאחדות המלונותצילום: התאחדות המלונות

צילום: התאחדות המלונותצילום: התאחדות המלונות
הסדנה כללה למידה והכנה של קינוחים, מאפים ועוגות המותאמים גם לחדרי האוכל של המלונות וגם לטקלינים ולמסעדות הלובי בבתי המלון, והכל ברמה הגבוהה ביותר ובתצורת של קונדיטוריית בוטיק.
התוצאה - 18 קונדיטורים מ- 18 בתי מלון שונים באילת למדו והתמקצעו במשך כ- 6 שעות, כאשר הסדנה הייתה מקצועית וברמה בינלאומית, בהדרכתו הצמודה של דודו אוטמזגין.
ראש העיר אילת אלי לנקרי, שמוביל בשגרה את התיירות לעיר וקידום הקולינריה הגיע יחד עם מנכ"ל העירייה פיליפ אזרד ישר ללב העשייה של הקונדיטורים צפה והתרשם מהפוטניציאל של בית הספר לבישול והמקצועיות שהקונדיטורים של בתי המלון הציגו.

אליצור מוסיף כי הפרויקט הייחודי והראשון מסוגו של התאחדות המלונות באילת הינו רק התחלתה של סדרת סדנאות להכשרה מקצועית לשפים במלונות באילת. כבר עתה החלה הרשמה לסדנת בשר של השף והבעלים של מסעדת M25 ירון קסטנבוים.

צילום: התאחדות המלונותצילום: התאחדות המלונות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: