אא

מרכינים ראש: גופתו של חנן יבלונקה חולצה מעזה

דובר צה״ל הודיע כי גופתו של חנן בנו של ראובן יבלונקה איש יחסי הציבור של רשת קלאב הוטל, חולצה מרצועת עזה ביחד עם מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז. ד״ר רוני פיבקו נשיא ויו״ר קלאב הוטל: ״חנן יפה התואר והנפש עבד אצלנו שנים לא מועטות. אהב אנשים ואנשים אהבו אותו.יחסר לנו מאוד. יהי זכרו ברוך״

Bring Them Home Now! Bring Them Home Now!

הותר לפרסום צה״ל חילץ מרצועת עזה 3 גופות של חטופים וביניהם את של חנן יבלונקה בנו של ראובן יבלונקה, איש יחסי הציבור של רשת מלונות 'קלאב הוטל'.

יחד עם חנן יבלונקה חולצו על ידי לוחמי צה״ל גם גופותיהם של מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז וכעת נותרו עדיין 125 חטופים בשבי החמאס.

חנן יבלונקה, היה במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר יחד עם חברו, הכדורגלן לשעבר ליאור אסולין שנרצח במסיבה וגופתו נמצאה.

מאז אותה שבת ארורה, משפחת יבלונקה בראשותו של האב ראובן כאמור איש יחסי הציבור של קלאב הוטל היתה עסוקה בדבר אחד - לקבל תשובות היכן נמצא בנם חנן שהוגדר בתחילה כנעדר.

לאחר כ-90 יום (בתחילת חודש ינואר 2024) של אי וודאות, משפחת יבלונקה קיבלה תקווה מחדש כאשר שלטונות צה"ל הודיעו לה כי חנן הוגדר כחטוף ברצועת עזה.

חנן יבלונקה ז״ל. צילום: פייסבוקחנן יבלונקה ז״ל. צילום: פייסבוק

חנן, עבד אף הוא במרכז ההזמנות של רשת המלונות הישראלית קלאב הוטל.

חנן התגורר בת"א, אב לשניים, היה בן 42 וחבריו מספרים כי סמל ההיכר שלו היה החיוך הכובש.

ד״ר רוני פיבקו יו״ר ונשיא רשת קלאב הוטל בה עבד כאמור חנן יחד עם אביו ראובן ספד הבוקר בכאב: ״חנן יפה התואר והנפש עבד אצלנו בקלאב הוטל שנים לא מועטות. בחור שאהב אנשים ואנשים אהבו אותו. בחור טוב. בחור מדהים עובד מצטיין. יחסר לנו מאוד. אנו משתתפים בצער אביו ראובן יבלונקה, מנהל יחסי הציבור האגדי של קלאב הוטל מאז ומתמיד ובצער המשפחה איתה אנו קשורים בקשרי משפחה קרובה ומאוחדת. יהי זכרו ברוך״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץקלאב הוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: