אא

מרחיבה פעילות טרנסאטלנטית: JetBlue השיקה קו חדש מניו יורק לאדינבורו

הקו החדש מצטרף לפריצת הדרך הטרנסאטלנטית של חברת הלואו קוסט האמריקנית, המציעה כעת טיסות יומיות מניו יורק ובוסטון אל ומלונדון, פריז, אמסטרדם, דבלין ואדינבורו

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת הלואו-קוסט האמריקנית JetBlue הרחיבה את ההיצע הטרנסאטלנטי שלה בטיסות יומיות חדשות ישירות בקו קיץ עונתי מנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק (JFK) לנמל התעופה אדינבורו (EDI), שהושק ביום רביעי 22 במאי ויפעל עד ה-30 בספטמבר 2024.

החברה מציינת כי זהו הקו השני הישיר מ-JFK בניו יורק לאדינבורו, ויציע לנוסעים את התעריפים הנמוכים והשירות הייחודי של JetBlue ליעד התיירות השני הפופולרי ביותר בבריטניה.

"JetBlue הגדירה מחדש את הנסיעות הטרנסאטלנטיות על ידי הצגת תעריפים נמוכים ושירות מעולה בשווקים הנשלטים על ידי חברות עם תעריף גבוה מהדור הקודם", אמר מרטי סנט ג'ורג', נשיא JetBlue. "אנו מצפים לחבר את סקוטלנד הקיץ עם השירות עטור הפרסים שלנו שיביא את חווית ה-JetBlue לאדינבורו".

כדי לחגוג את השקת הקו החדש החברה מציעה תעריפים מוגבלים לטיסת הלוך ושוב החל מ-399 ליש"ט ו-499 דולר ב-Core מחלקת האקונומי ו-1999 ליש"ט ו-2999 דולר ב-Mint, מחלקת העסקים היוקרתית

JetBlue מדגישה: "קבענו רף גבוה יותר עבור נוסעים טרנסאטלנטיים המחפשים את החוויה הטובה ביותר ומחיר מבריק, עם טיסות יומיות מ/אל לונדון, פריז, אמסטרדם, דבלין ואדינבורו דרך השערים שלנו בניו יורק ובוסטון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlueJFKבוסטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: