אא

עם שני מטוסי בואינג 787 חדשים: אוסטריאן איירליינס תרחיב את פעילותה בחורף הקרוב

תוספת חדשה ללוח טיסות החורף היא העיר איבלו בלפלנד הפינית. החברה תגדיל את התדירות של כמה קווים קיימים ופופולריים מאוד, כמ:ו בנגקוק, ניו יורק, המלדיביים ומונטריאול. טיסות אל היעדים החדשים בלוח טיסות קיץ 2024 - בוסטון, ברמן וטביליסי - יימשכו גם בחורף

אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock

אוסטריאן איירליינס תציין אבן דרך משמעותית בשנת 2024 עם הצגת הבואינג 787.

ציון דרך זה כולל שני מטוסים ארוכי טווח נוספים שייפרסו בלוח טיסות הקיץ, מה שמגדיל את הקיבולת של לוח טיסות החורף.

בקווים ארוכי הטווח, בוסטון, שהוצגה הקיץ, תמשיך לפעול בחורף הקרוב.

כמו כן יתווסף יעד תיירותי חדש: איבלו בלפלנד הפינית, הפופולרי במיוחד בקרב חובבי ספורט חורף. היעדים קיטילה ורובניימי בפינלנד, שנוספו ללוח הטיסות האוסטרי בחורף האחרון, יוצעו שוב השנה.

איבלו, בוסטון, ברמן וטביליסי

איבלו היא תוספת חדשה ללוח טיסות החורף של חברת התעופה האוסטרית, ומציעה לנוסעים את ההזדמנות לחוות ארץ פלאות חורפית בצפון פינלנד. הכפר מהווה נקודת מוצא אידיאלית לחובבי קרוס קאנטרי, כאשר אזור הנופש אינארי מתגאה בכמה מאות קילומטרים של מסלולים מתוחזקים היטב. טיולי סקי, מזחלות וספארי אופנועי שלג הם גם פעילויות פופולריות באיבלו. המבקרים יכולים לצפות באיילים בסביבתם הטבעית במהלך היום ולהתפעל מאורות הצפון בלילה. אוסטריאן איירליינס תפעיל קו זה בכל שבת מינואר עד מרץ.

היעדים בוסטון, ברמן וטביליסי, שנוספו ללוח הקיץ, יימשכו בלוח הזמנים של החורף.

חדשות טובות גם למי שמעדיף לברוח מהחורף

אוסטריאן איירליינס תתגבר התדירות של כמה מהנתיבים הארוכים שלה. הודות לקיבולת החדשה שמספקים שני מטוסי הבואינג 787-9, מספר הטיסות לבנגקוק יגדל משבע לעד 13 בשבוע. גם הקווים לניו יורק, מונטריאול והמלדיביים יתוגברו לחמש טיסות בשבוע. הקו החדש לבוסטון יופעל עד שלוש פעמים בשבוע.

"המטרה שלנו היא להרחיב ללא הרף את רשת הקווים שלנו כדי להציע לנוסעים פורטפוליו רחב של יעדים. השגנו זאת בהצלחה בלוח טיסות החורף עם הוספת איבלו והמשך יעדי הקיץ החדשים בחורף. בקווים ארוכי טווח, היה לנו חשוב לשרת את בוסטון בתחילה בחורף ולהציע יותר טיסות ליעדים פופולריים. גישה זו שואפת לחזור לרמות שלפני משבר הקורונה בקווים בין יבשתיים ולספק קשרים אטרקטיביים ברחבי העולם", מדגיש מייקל טרסטל, המנהל המסחרי הראשי של אוסטריאן איירליינס.

נזכיר כי שותפתה לקבוצה, לופטהנזה, בישרה אף היא על הרחבת פעילותה בפינלנד בחורף הקרוב, כפי שפרסמנו הבוקר (ו'): החל מה-30 בנובמבר 2024, תטוס לראשונה לופטהנזה פעמיים בשבוע מפרנקפורט לרובניימי, בירת לפלנד בצפון פינלנד.

עם צירופה של רובניימי, לופטהנזה ממשיכה לכבוש את פינלנד. בנוסף להלסינקי, אולו, קיטילה, איבלו וקוסמו, זהו היעד הפיני השישי של לופטהנזה.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: