אא

מנכ״לית חדשה לרשת מלונות קמפינסקי: Barbara Muckermann

לראשונה ב-127 שנות פעילות הרשת היוקרתית תעמוד בראשה אישה ותוביל אותה בתנופת פיתוח מקיפה לקראת תוספת 34 מלונות חדשים בשנים הקרובות

ברברה מוקרמן. צילום: קמפינסקי ברברה מוקרמן. צילום: קמפינסקי

רשת מלונות היוקרה הוותיקה ביותר באירופה, Kempinski Hotels, הכריזה השבוע על מינויה של ברברה מוקרמן למנכ"לית. ראוי לציין כי לראשונה בתולדות הרשת הוותיקה מתמנה אישה לתפקיד היוקרתי.

ברברה מוקרמן הובילה בעבר את חברת השייט היוקרתית Silversea Cruises, חלק מקבוצת Royal Caribbean, ועתה היא מצטרפת למותג האירוח היוקרתי האייקוני הבינלאומי, הכולל 82 מלונות ב-36 מדינות, כאשר קמפינסקי מתכוננת לצמיחה עתידית מקיפה באזורים חדשים ברחבי העולם. ונכסים מרהיבים יותר באופק.

לרשת קמפינסקי מסורת של 127 שנים ומשתבחת בסטנדרט איכות גבוה וייחודי. הרשת מתכוונת להוסיף עוד 34 בתי מלון לפורטפוליו שלה באירופה, המזרח התיכון, אסיה ואפריקה בשנים הקרובות ולהבטיח עוד יותר את מעמדה הגלובלי יוצא הדופן.

"לא יכולתי להתרגש יותר מהצטרפות למלונות קמפינסקי כמנכ"לית בתקופה כה מרכזית עבור המותג", אומרת מוקרמן על מינויה. "אני שמחה למלא תפקיד אינטגרלי בפרק הבא של המותג האייקוני הנפלא הזה תוך כבוד להיסטוריה העשירה שלו, ומצפה מאוד לעבוד יחד עם עמיתים מדהימים ברחבי העולם כדי להמשיך ולהפוך את השם קמפינסקי לשם נרדף ליוקרה ייחודית".

"ברברה תמיד הייתה בחזית היוקרה, והיכולת המוכחת שלה לרומם את חוויית האורחים ובו זמנית למקסם את הרווחיות עבור מותגי תיירות מובילים הפכה אותה לבחירה האידיאלית להוביל את מלונות קמפינסקי", אמר רנה ניג'הוף, יו"ר מועצת המנהלים דל רשת קמפינסקי. "הגישה הדינמית, החשיבה קדימה, תהיה חיונית ככל שאנו ממשיכים לפתח עידן חדש של יוקרה עבור המותג שלנו. ברברה תהיה האישה הראשונה ב-127 שנות ההיסטוריה של החברה, שתוביל את המותג האייקוני הזה".

במהלך יותר מ-25 שנות ניסיון בתעשיית האירוח, מוקרמן הרחיבה בהצלחה את המכירות והרווחיות וכן שדרגה משמעותית את חווית האורחים והלקוחות עבור מותגים עולמיים מובילים בתחום היוקרה והנסיעות, כולל MSC Cruises ו-NCL.

ברברה מוקרמן היא ילידת גרמניה, שהתגוררה באיטליה, בצרפת ובארה"ב. מוקרמן שולטת בחמש שפות ולה דוקטורט במדעי המדינה וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים משותף מאוניברסיטת קולומביה ולונדון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות קמפינסקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: