אא

אסיה במוקד: נורווג׳יאן קרוז ליין (NCL) חושפת 30 מסלולים חדשים ו-85 הפלגות לכ-60 יעדים באסיה

נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), משיקה למעלה מ-30 הפלגות חדשות ברחבי אסיה פסיפיק, אוסטרליה וניו זילנד ובסך הכל ציג היצע מרשים של 85 הפלגות מספטמבר 2024 ועד מרץ 2026 על ספינות: Norwegian Spirit, Sun ו-Sky. זוהי הפריסה הגדולה בתולדות החברה ביבשת אסיה

Ncl Spirit בטוקיו: צילום: NCL Ncl Spirit בטוקיו: צילום: NCL

אסיה פסיפיק, אוסטרליה וניו זילנד במוקד.

ענקית הקרוזים Norwegian Cruise Line משיקה יותר מ-30 מסלולים ובסך הכל 85 הפלגות חדשות ברחבי אסיה פסיפיק, אוסטרליה וניו זילנד.

המסלולים החדשים יצאו מ-15 נמלי יציאה, ליותר מ-60 יעדים החל מחודש ספטמבר 2024 עד מרץ 2026.

האוניות: Norwegian Sky ,Sun ,Spirit יגיעו לראשונה לאסיה פסיפיק, מה שהופך את המהלך לפריסה הגדולה ביותר של NCL באסיה בתולדותיה. מסלולי הפלגות חדשים באסיה כוללים ממוצע של 10 שעות בנמל; למעלה מ-30 שהיות לילה; חמיש הפלגות חדשות לאוסטרליה ויפן.

זו הפעם הראשונה בתולדות חברת NCL שהיא פורסת את מרבית ספינותיה באסיה לעונה ממושכת של הפלגות מ-15 נמלי יציאה, כולל אוקלנד, ניו זילנד; באלי (בנואה) אינדונזיה; בנגקוק (Laem Chabang); מנילה, פיליפינים; Papeete (טהיטי), פולינזיה הצרפתית; סיאול (אינצ'און), דרום קוריאה; סינגפור; טאיפיי (קילונג), טייוואן; טוקיו ויוקוהמה, יפן; ונקובר, קנדה; סידני, מלבורן ולראשונה, קיירנס, אוסטרליה, ולאוטוקה, פיג'י.

״אסיה מעוררת עניין הולך וגובר בקרב הנוסעים, כאשר אזור אסיה-פסיפיק אמור להיות המניע העיקרי לגידול בנסיעות עם עלייה של 20% לעומת 2023״ מסבירים בחברה את ההחלטה הדרמטית.

היעדים המובילים עבור נוסעים אמריקאים בשנת 2024 הם טוקיו ואוסקה, יפן; סיאול, דרום קוריאה; העיר טייפה, טייוואן והונג קונג.

ההפלגות החדשות הללו שיכללו מסעות מרתקים של תשעה עד 19 ימים מציעות לאורחים ממוצע של 10 שעות בנמל ליותר מ-60 יעדים, כולל ביקורים ראשונים לאלבני, בוסלטון, פרמנטל, פורט דאגלס וטאונסוויל, אוסטרליה; מאטסויאמה ונייגהטה, יפן; איטוטאקי באיי קוק; וסובה, פיג'י.

חלק מהשיאים בעונה הקרובה כוללים את אוסקה, יפן, Himeji, יפן, ביתה של טירת Himeji, אתר המורשת העולמי האיקוני של אונסק"ו; ו-Tokushima, יפן, שם האורחים יכולים להתענג על מגוון רחב של התמחויות קולינריות, כמו גם ללמוד על ההיסטוריה והתרבות העמוקה של העיירה, ולבקר במקדש Tatsue-ji. ֿ

שהיות לילה כוללות גם את הונג קונג, בנגקוק ומלבורן, אוסטרליה. בנוסף, בפעם הראשונה, NCL תעביר לילה בבאלי ובאי למבאר (לומבוק), אינדונזיה.

דיוויד ג'יי הררה, נשיא Norwegian Cruise Line, אמר: "עם העניין מוגבר במסלולי טיול סוחפים ואקזוטיים יותר, אנחנו נרגשים להרחיב את ההיצע שלנו בעונה הקרובה ולהציע ספינות נוספות זאת כדי לאפשר לנוסעים להיחשף לערים המבוקשות ביותר באזור, אך גם לערים פחות מוכרות. כעת, עם עוד הפלגות, ספינות נוספות ויותר נמלי יציאה לבחירה, האורחים שלנו יכולים לאצור את החופשה שלהם לאזור זה בדרכם".

Norwegian Spirit תופיע לראשונה באסיה ב-26 במאי 2024 לשייט של 10 ימים ביפן שיצא מטוקיו. לאחר מכן, בסתיו, היא תחזור לעונה של הפלגות של תשעה עד 15 ימים ליפן ולדרום מזרח אסיה, מה-22 בספטמבר 2024 ועד ה-17 בנובמבר 2025, ותאפשר לנוסעים לחקור ערים לאחר רדת החשיכה, כמו הימאג'י, אוסקה, טוקיו וטוקושימה, יפן; הונג קונג; אינצ'און, דרום קוריאה; טאיפיי (קילונג), טייוואן; ובנגקוק (Laem Chabang).

מדצמבר 2025 עד מרץ 2026, היא תחזור להציע סדרה של מסעות של 11 עד 14 ימים בין אוסטרליה וניו זילנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נורווג'יאן קרוז לייןNCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: