אא

הולה מקסיקו: ההסכם חדש של אמירייטס וחברת ״Viva Aerobus״

לקוחות Emirates יכולים לנסוע מעתה בטיסות המשך ממקסיקו סיטי ל-21 נקודות יעדי פנים חדשים במקסיקו ול-7 קווים נוספים ממנה לערים בארה"ב המופעלות על ידי חברת התעופה Viva Aerobus, תוך שהם נהנים ממדיניות כבודה אחת המשתמשת בשתי חברות התעופה בכרטיס יחיד

Emirates Boeing 777-300ER. צילום: Shutterstock Emirates Boeing 777-300ER. צילום: Shutterstock

Emirates ו-Viva Aerobus חתמו על הסכם אינטרליין לשיפור טיסות ההמשך לנוסעים הטסים למקסיקו.

באמירייטס מציינים כי השותפות תגביר את הגישה לשורת של יעדים במקסיקו, ותאפשר ללקוחות Emirates לבחור לטיסות המשך ממקסיקו סיטי ל-21 יעדי פנים, תוך שהם נהנים ממדיניות כבודה אחת המשתמשת בשתי חברות התעופה בכרטיס יחיד.

הסכם בין החברות גם פותח יותר קווים בינלאומיים עבור נוסעי Emirates, ומספק 20 אפשרויות טיסה נוחות משישה ערים שונות במקסיקו ובכמה ערים בולטות וחשובות בארה״ב.

כרטיסי אינטרליין כבר מוצעים כעת למכירה לנסיעות בתוקף באופן מיידי באתר האון ליין של חברת אמירייטס, ואצל סוכני הנסיעות.

נוסעים שמזמינים טיסות מדובאי למקסיקו סיטי יכולים לבחור לטוס ל-21 יעדים במקסיקו נוספים כמו: אקפולקו, קנקון, גוודלחרה ומונטריי.

נוסעים ממקסיקו סיטי יכולים לטוס ישירות לשיקגו, יוסטון, לוס אנג'לס, לאס וגאס, ניו יורק JFK או סן אנטוניו.

עדנאן קאזים, סגן נשיא אמירייטס והמנהל המסחרי הראשי אמר: "אנו שמחים להפעיל שותפות בין-קווית עם Viva Aerobus כדי להעמיק את אפשרויות ההגעה שלנו למקסיקו, מעבר למקסיקו סיטי. שותפות חדשה זו מספקת לנוסעינו יותר מבחר כדי להתאים לתוכניות הנסיעות שלהם ומאפשרת לטוס בצורה נוחה לשורה של יעדים ייחודיים במקסיקו. לקוחות Emirates יכולים גם כעת לטוס ישירות בין נקודות נבחרות בארה"ב וערים במקסיקו. הצעה חדשה זו עולה בקנה אחד עם ההבטחה שלנו של ״Fly Better״ ואנו מצפים להמשיך ולפתח את השותפות בעתיד כדי לשפר את היתרונות שלה ללקוחותינו."

"אנחנו נרגשים מהשותפות החדשה הזו עם Emirates. החיבור החדש אפשר לנוסעים של Emirates להגיע בצורה חלקה ליעדים רבים אחרים במקסיקו ובארה"ב. באותה מידה, הזדמנות זו מאפשרת לנוסעים מהערים הרבות במקסיקו לעשות עצירה קצרה במקסיקו סיטי, לעלות על טיסת Emirates כדי להגיע לעיר הגדולה ברצלונה ו/או להמשיך בטיול שלהם לדובאי ומעבר לה. כל זה עם הנוחות של רכישת כרטיס בודד", אמר חוויאר סוארז, סגן נשיא בכיר ומנהל תכנון ובריתות ראשי ב-Viva Aerobus.

ֿֿֿקו דובאי-מקסיקו סיטי מוגש על ידי מטוסי בואינג 777.

הצי של Viva Aerobus מורכב מ-83 מטוסי איירבוס A320 ו-A321 עם גיל ממוצע של 5.45 שנים, מה שהופך אותו לצי המודרני ביותר במקסיקו וה-5 הצעיר ביותר בכל אמריקה הלטינית.

מקסיקו היא חלק חשוב מרשת הקווים של חברת Emirates המשתרעת על פני כמעט 140 יעדים.

Emirates המיוצגת בישראל על ידי חברת ״אופן סקיי״, השיקה את טיסותיה למקסיקו סיטי בשנת 2019 ומספקת כיום טיסות יומיות לבירת מקסיקו דרך ברצלונה, תוך שימוש במטוס הבואינג 777-200LR.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emiratesאמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: