אא

בהשקעה של 100 מיליון אירו: Mandarin Oriental מגיעה לרומא

רשת מלונות היוקרה הודיעה כי בהשקעה של 100 מיליון אירו, ובשיתוף עם חברת הניהול Merope, תפתח בשנת 2026 מלון ראשון ברומא. המלון מצטרף ל-5 מלונות נוספים של הרשת באיטליה, וצפוי להציע 108 חדרים

Deluxe Room, Mandarin Oriental Rome Deluxe Room, Mandarin Oriental Rome

רשת מלונות היוקרה Mandarin Oriental הכריזה על פתיחת מלון חדש ברומא, שצפוי להיפתח במהלך שנת 2026. עם המלון החדש, הרשת תמנה 5 מלונות באיטליה, כשהמלון ברומא יצטרף למלונות הקיימים במילאנו, אגם קומו, קורטינה ובפורטו צ׳רובה. הקבוצה תשתף פעולה ביחד עם חברת הניהול האיטלקית Merope שגם תבצע את פיתוח הפרויקט.

״רומא היא ביתם של אוצרות היסטוריים רבים, והיא יעד מועדף למטיילי יוקרה ברחבי העולם. ברומא ננקוט באותה גישה קפדנית כפי שנקטנו בעבר עבור נכסים היסטוריים אחרים שלנו, ונבטיח כי אנו מכבדים את האומנות והמורשת המקומית והתרבותית, תוך שילוב מיטב היוקרה, הנוחות העכשווית, סטנדרטיים של קיימות והשירות שאנחנו יודעים להציע. אנו שמחים להרחיב את המותג באיטליה, ומצפים לעבוד יחד עם השותפים שלנו ב-Merope כדי לייצר נקודת ציון ייחודית בלב העיר״, אמר לורן קלייטמן, מנכ״ל קבוצת Mandarin Oriental.

המלון החדש יבנה בתצורת 10 וילות בסגנון המאה ה-19, כשכולו מוקף בגנים, ובמרחק קצר מהאטרקציות הפופולריות והאתרים הארכיאולוגים של רומא. המלון צפוי להכיל 108 חדרים וסוויטות, כשהגודל הממוצע לחדר עומד על 40 מ״ר. במרחק הליכה קצר, האורחים ייהנו מהגנים ואתרי המורשת של העיר, 6 מסעדות וברים, כשגולת הכותרת היא ה-Mandarin Bar, בר בגג המלון שיציע נוף פנורמי לעיר. חלק ניכר מהסוויטות, כך לדברי הרשת, יציעו גנים ומרפסות פרטיות, כשהעיצוב של החדרים צפוי להיעשות על ידי המעצבים הצרפתיים Gilles & Boissier.

שוק המלונות ברומא נחשב למאתגר במיוחד, אך רק בשנה שעברה הרשת האולטרה-יוקרתית Six Senses חנכה את המלון הראשון ברומא. בגזרת המלונות האולטרה-יוקרתיים ניתן למצוא את המלון Hotel de Russie מבית Rocco Forte. בנוסף, במאי 2023, זמן קצר אחרי פתיחת ה-Six Senses ברשת IHG, חנכה הרשת את מלון Intercontinental.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רומא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: