אא

פריז חוגגת, 26 במאי: חגיגה המונית פתוחה לציבור בשאנז אליזה

"הגרנד פיקניק" נועד למשוך את הפריזאים והתיירים חזרה לשדרת שאנז אליזה המפורסמת, שהמקומיים והמבקרים הזרים זנחו אותה עקב התדמית של אזור יקר ויוקרתי

שער הניצחון בקצה שאנז אליזה. צילום: ניר דגן שער הניצחון בקצה שאנז אליזה. צילום: ניר דגן

שדרת שאנז אליזה המפורסמת בפריז מארחת היום, יום ראשון, ה-26 במאי, את "הגרנד פיקניק", חגיגה המונית פתוחה לציבור.

היוזמה נועדה לעורר מחדש את השדרה המפורסמת, ולצורך כך 4,000 משתתפים בני מזל נבחרו ליהנות מהחגיגה ההמונית, ולכל אחד מהם אפשרות להביא שישה אורחים. הפיקניק יחולק לשני מועדים שונים: ב-12:00 וב-14:00.

מאפיין בולט באירוע זה יהיה מפה באורך 216 מטר בצבעי אדום ולבן, שהוגדרה כמפת השולחן הגדולה בעולם. מפת שולחן מרשימה זו עשויה מ-25 מקטעים של חומר ממוחזר, ותורכב על ידי צוות של 150 איש ביום האירוע. המשתתפים יתכבדו בארוחות צהריים חינם, שיסופקו על ידי 8 מסעדות, שהתנדבו לתרום את מעדניהם לאירוע.

יו"ר ועדת השאנז אליזה המארגנת הדגיש את מטרת הפיקניק: לדרבן את הפריזאים לחזור לשדרה. שדרת שאנז אליזה, הידועה בזכות החנויות ומסעדות היוקרה שלה, מבקשת ליצור קשר מחודש עם הפריזאים והתיירים באמצעות האירוע.

הפיקניק הייחודי ממשיך את המסורת, שנקבעה באירוע בשנה שעברה במטרה לחזק את העניין הציבורי באזור. היוזמה מדגישה מטרה רחבה יותר: להציג את השאנז אליזה כיותר מאזור יוקרה קמעונאי, אלא קודם כל כאזור תרבותי תוסס עבור פריזאים ותיירים כאחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: