אא

״הלהיט התורן בקרב הנוסע הישראלי: טיולים המשלבים בין גוף לנפש״

זינוק של כ-30% בהזמנת טיולי ספא מאורגנים לקיץ הקרוב ולחגי תשרי מדווחת חברת התיירות מסעות מקבוצת אמסלם תיירות. גיא רווה מנכ״ל מסעות ״פיתחנו מוצר שלוקח את טיולי הספא צעד קדימה, כזה המשלב בין טיולים גיאוגרפיים וטיפולי ספא ברמה הגבוהה ביותר״

צילום: יח״צ חו״ל צילום: יח״צ חו״ל

להיט חדש בתיירות? חברת מסעות מקבוצת אמסלם תיירות החלה לשווק טיולי ספא מרפא מאורגנים.

בחברה מציינים כי מדובר ב״מוצר בלעדי לחברת מסעות המשלב טיולים גיאוגרפיים ביעד, לצד טיפולי ספא מרפא יומיים בהתאמת מומחה״.

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות: "בחודשים האחרונים אנו עדים לקפיצה משמעותית בהיקפי ההזמנות לטיולי ספא מאורגנים, לקיץ הקרוב וגם לחגי תשרי. פיתחנו מוצר שלוקח את טיולי הספא צעד קדימה, כזה המשלב בין טיולים גיאוגרפיים וטיפולי ספא ברמה הגבוהה ביותר, במלונות וריזורטים ייעודיים ברחבי אירופה, בדגש על צ'כיה, רומניה, ליטא, פולין ועוד. לוח הזמנים בטיול מאפשר ליהנות מכל העולמות כשהכל כלול ובמחיר סופי וידוע מראש. לוח הזמנים היומי נפתח ב- 3-5 טיפולים אישיים שהותאמו על ידי צוות מקצועי ולאחריהם, יציאה לסיורים בליווי מדריך ישראלי צמוד ביעד ומגוון פעילויות העשרה ותכנים המאפיינים את ה-DNA של החברה".

רווה מוסיף, "החודשים האחרונים שעברו על כולנו בחברה הישראלית, מחזקים אתה צורך בטיולי ספא מאורגנים,זה בהחלט מורגש במוקדי ההזמנות שלנו כשיותרמכל בולטת התעניינות ערה גם בקרב שכבת גיל צעירה יותר,תופעה שהייתה פחות נפוצה בהיקפיה בעבר. התחושה הכוללת היא שטיולי הספא בטוחים גם יותר-הם אומנם מתקיימים באירופה, אך עדיין בעיירות צדדיות ומבודדות מההמון ומהמרכז הסואן".

מאריאנסקה לזנה, צ׳כיה. צילום: יח״צ חו״למאריאנסקה לזנה, צ׳כיה. צילום: יח״צ חו״ל

במסעות מוסיפים כי טיולי הספא, מספקים אלטרנטיבת איזון הרמונית בין הגוף לנפש. זהו סוד הקסם שהפך אותם לפופולאריים כל כך בקרב תרבויות רבות ברחבי העולם. במוצר שמציעה מסעות, מציינים בחברה קיים שילוב בין טיולים מאורגנים לטיפולי מרפא, מטרת העל בטיול זה היא להעניק תמריץ משמעותי לגוף ולנפש עם טיפולי ספא מתקדמים התורמים ומחזקים את ה-well being של האדם. מוסיפים לנפש סיורים יומיים המתקיימים בעיירות ובסביבתן הקרובה.

במסעות, בחרו השנה להתמקד בערי מזרח אירופה, שבחלקן יש מעיינות טרמליים טבעיים ושמשך הטיסות אליהן הוא יחסית קצר (טיסות סדירות של חברות התעופה המובילות).

משך הטיולים

משך הטיול הוא ל-11 ימים ובסיס האירוח ניתן לבחירה- בין חצי פנסיון לפנסיון מלא. הרכב הקבוצה מצומצם עד 33 משתתפים בלבד.

עם ההגעה לריזורט (לרוב דרגת אירוח של 4 כוכבים), מותאמת לכל אורח תכנית טיפול על ידי רופא מומחה שנועדה להטיב עמו בתום התקופה. היצע הטיפולים היומיים מגוון (בממוצע כ-3 טיפולים ליום), כדוגמת: תרסיסי אולטרסאונד שחודרים לעומק הנשימה, אלקטרותרפיה- להפחתת כאבים באזורים שונים, מנורת סולקוס חימום רקמת העור, אמבטיות בוץ ועוד). חציו השני של היום מוקדש לסיורים מודרכים רגלית, או באוטובוס ממוזג באזורים הסמוכים לסביבת האירוח. בנוסף לכך, מתקיימות פעילויות העשרה ברמת התוכן- הרצאות, מפגשי ערב, קבלת שבת וועוד פינוקים שהם למעשה טביעת האצבע וסימן ההכר של מסעות.

מתי?

טיולי הספא והמרפא של חברת מסעות זמינים לאורך כל חודשי הקיץ וגם לאורך חגי תשרי - ראש השנה וגם סוכות 2024. בין היעדים הבולטים: בצ'כיה- מאריאנסקה לזנה, בפולין- וייניץ זדרוי, פולוניצה זדרויי, קודובה זדרויי, ברומניה- צפון אולטניה בחלק הדרומי של הרי הקרפטים, בליטא- עירת הנופש בירשטונאס.

כמה זה עולה?

מחיר לטיול ספא מאורגן- הכל כלול - טיסות בחברת תעופה סדירה+ העברות+ מלון על בסיס אירוח פנסיון מלא+ 3-5 טיפולים יומיים+טיולים יומיים באוטובוס ממוזג+ מדריך צמוד לאורך כל ימי הטיול:

החל מ- 2,490 אירו לאדם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמסלם תיירותמסעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: