אא

האם ישראלים באמת צריכים ויזה לאירופה החל משנת 2025?

התשובה המהירה היא כן, ככל הנראה לפי כל התחזיות והפרסומים כבר בשנת 2025 ישראלים יצטרכו להגיש בקשה לויזת כניסה מיוחדת לאירופה. ישראל מצטרפת לרשימה ארוכה המכילה את כל המדינות אשר לוקחות חלק בנוהל המדובר. אם עד היום התרגלנו לכניסה פשוטה וזריזה לאירופה ללא כל עיכובים וטפסים נוספים, בקרוב כל זה עתיד להשתנות. המשיכו לקרוא וגלו שהשינוי לא מפחיד כל כך כמו שהוא נשמע // תוכן פרסומי

קרדיט: קנבה קרדיט: קנבה

למה זה טוב?

עולה השאלה, אם עד היום ההליך הרגיל בו מדינות בעלות הסכמים מיושבים ויציבים עם האיחוד האירופי יכלו להיכנס לאירופה ללא ויזה, למה בכלל לעשות שינוי? ובכן לנו, הישראלים ולכל שאר המדינות אשר נכנסו באופן חופשי ההסדר היה נוח, אך נראה שבעבור אירופה החוקים מעט השתנו.

לאחר שנים ארוכות שמדינות אירופה השונות סובלות מגלי הגירה רבים, התראות חוזרות ונשנות של איומי טרור וכדומה, נאלצת אירופה להדק מעט את ההבטחה שלה ולייצר מערכת אשר מאתרת תיירים לא רצויים במדינה.

יותר שקט עבור האירופאים משמע יותר שקט גם בשבילנו

בתקופות מורכבות מבחינה ביטחונית, כמו היום, הרצון לשקט וביטחון גובר ובצדק ולכן כדאי להביט בשינוי הקורה כדרך לייצר יותר תחושת ביטחון גם עבור האירופאים אך גם עבור התיירים אשר פוקדים אותה.

לכן, כאשר תטיילו באירופה לאחר כניסת ההליך לפועל תוכלו להיות קצת יותר בטוחים שכל מי שנכנס למדינה עבר בידוק כמו שצריך.

כאשר כולם נדרשים להוציא טופס כניסה לאירופה אפשר להיות יותר רגועים שכולם עברו במסננת הרצויה ונבדקו טרם הגעתם ליבשת.

איך עתידה להיות הויזה החדשה לאירופה?

למעשה, הויזה החדשה לאירופה היא בסך הכל טופס אינטרנטי די פשוט למילוי.

אחד היתרונות שבהליך החדש נעוצים בכך שהוא יעיל וברור לתפעול. לא מדובר בויזה מסובכת להוצאה כמו שהתרגלנו לראות בשגרירות האמריקאית, לא צריך לקבוע פגישה מראש ולא לעמוד בתורים.

ויזה לאירופה לישראלים כוללת בסך כניסה לאתר האינטרנט המיועד ומילוי הטופס בצורה נוחה. ניתן יהיה למצוא גם באינטרנט את הטופס מתורגם לשפה העברית ובכך להפוך את ההליך לקל אף יותר.

הטופס ידרוש מכם לספק פרטים אישיים אודיכם ואודות הטיסה שלכם. לעיתים תצטרכו לספק גם מידע אודות טיולים קודמים ביבשת.

מטרת ההליך היא למצוא את המקרים הקיצוניים אשר מאיימים על ביטחון המדינה מבחינת הגירה ואלימות ולכן אין לכם מה לחשוש. אירופה תלויה בענף התיירות הנרחב שלה ומטרתה לא לפגוע בהכנסותיה מתיירים וכמובן לא להפחיד אותם מלהגיע.

איך כדאי לכם לתכנן את הטיול הבא שלכם לאירופה?

הויזה החדשה לאירופה תאפשר לכם אשרת כניסה לכלל מדינות אירופה ללא כל בעיות, אך ישנם כמה דברים שכדאי שתשימו אליהם לב:

- עליכם להגיש את הטופס עבור המדינה הראשונה אותה תרצו לבקר.

- לאחר שתכנסו לאותה מדינה ראשונית אשר דרכה הוצאתם את הויזה, תוכלו גם לעבור בין מדינות אירופה בצורה קלה ללא הוצאת ויזה נוספת.

- גם מטרות תיירות וגם עסקים יצטרכו להוציא ויזה ייעודית.

- רק בעלי ויזה ביומטרית יוכלו להגיש את הבקשה, לא תתקבל אופציה להגשת הויזה ללא ויזה ביומטרית. לכן, מומלץ לכם כבר עכשיו לעשות את המעבר לויזה ביומטרית כדי שכאשר השינוי יכנס לתוקף תוכלו להגיש בקשה ללא בעיות.

- תוקף הויזה הינו לשלוש שנים מרגע קבלת האשרה, אך ניתן יהיה לשהות באירופה למשך שלושה חודשים רצוף בלבד, בכל חצי שנה של הויזה. כלומר, תצטרכו לצאת אחריי שלושה חודשים ותוכלו לחזור אחריי שלושה חודשים נוספים.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: