אא

״הבוטיק עם השיק״: הצצה למלון החדש באי השכן - M Boutique Hotel

40 דקות טיסה בלבד מנתב״ג, הושק בשבוע שעבר מלון בוטיק יוקרתי שעבר שיפוץ יסודי ונפתח מחדש. תכירו את M Boutique Hotel המציע חוויה יוקרתית בפאפוס השכנה, עם דגש מוקפד על כל הפרטים הקטנים שהופכים את חופשה לקסומה במיוחד וגם: לרגל ההשקה קוד קופון מיוחד להזמנות

בריכת המלון. קרדיט: M boutique hotel, Paphos בריכת המלון. קרדיט: M boutique hotel, Paphos

עונת הקיץ הולכת ומתקרבת, ואיתה גם הביקושים לחופשות וטיולים. השנה, הדברים צפויים להיראות אחרת - המלחמה שהובילה לגל אנטישמיות ואנטי ישראל ברחבי העולם, תרחיק את הציבור הישראלי ברובו מיעדים כמו טורקיה וסיני, ותקרב אותו לאיי יוון וקפריסין.

בשבוע שעבר, ביקרנו ב-M Boutique Hotel - מלון בוטיק יוקרתי למבוגרים בלבד, שהושק לאחרונה (21 במאי) בלב פאפוס שבקפריסין. במרחק של 40 דקות טיסה בלבד, שוכן המלון החדש שמשלב בטן-גב וקולינריה במחירים אטרקטיביים והאמת? בתור אחד שביקר אין ספור פעמים באי השכן ובמגוון מלונות היוקרה שבו - M Boutique הוא פשוט מלון טוב.

הכניסה למלון. קרדיט: M boutique hotel, Paphosהכניסה למלון. קרדיט: M boutique hotel, Paphos

ברוכים הבאים לפאפוס

העיר הקטנה מבין הערים המרכזיות של האי השכן. פנינת תיירות שמציעה חופים רבים, לגונות, אתרים ארכיאולוגים של אונסק"ו, חיי לילה, קניות, אוכל טוב, שפע של מלונות ועוד. מה שהופך את הבחירה בפאפוס ליעד אולטימטיבי ונוח, הוא שדה התעופה הקטן של פאפוס הממוקם סמוך למרכז העיר (כ-20 דקות נסיעה).

אווירה בוטיקית ורגועה, במרכז העניינים

המלון, השייך לקבוצת Kuutio הקפריסאית, מכיל 77 סוויטות וחדרים, 8 מהן מאובזרות בבריכה ובג'קוזי פרטיים. כלל החדרים במלון מיועדים לזוגות בלבד.

המלון מציע לאורחים בריכה, ספא, סאונה יבשה, חדר כושר, Rooftop בקומה העליונה של המלון, ומסעדת שף המגישה ארוחות בוקר וערב ברמה גבוהה (ראו לגבי הקשר הישראלי בהמשך).

חדר פרטי עם בריכה. צילום: איתי אזולאיחדר פרטי עם בריכה. צילום: איתי אזולאי

אנחנו שהינו במלון במשך שלושה ימים שלמים וצוות המלון נתנו לכל האורחים את כל הסיבות שלא לצאת ממנו. רביצה בבריכה המפנקת (עם גיחות למזגן), קצת קוקטיילים, נשנושים טעימים ומי צריך יותר? בקיצור, אם אתם מחפשים אווירה שקטה ורגועה וטיסה קצרה במיוחד אז כנראה שהגעתם למקום הנכון.

ואם כבר בחרתם לטייל ברחובות הסימפטיים של פאפוס, לא תצטרכו ללכת הרבה. המלון ממוקם במרכז העיר - מרחק הליכה קצר מהטיילת, חופי הים וחיי הלילה שמציעה העיר פאפוס. רק אל תשכחו לחזור לבריכה, כי היא ממש בסטייל.

מסעדת השף ג׳פטו. קרדיט: M boutique hotel, Paphosמסעדת השף ג׳פטו. קרדיט: M boutique hotel, Paphos

אוכל איכותי, אלכוהול משובח

את מסעדת השף "ג'פטו" מוביל השף הישראלי רפי כהן, שעבד כ-15 שנה במסעדות מובילות במלבורן אוסטרליה. בערב השני שלנו הגענו לארוחת טעימות במסעדה. פחמימות, דגים, בשר, ועוד - הכל היה על השולחן שלנו, ובעיקר בלטה הטריות של חומרי הגלם.

מסעדת השף ג׳פטו. קרדיט: M boutique hotel, Paphosמסעדת השף ג׳פטו. קרדיט: M boutique hotel, Paphos

המסעדה משתמשת בחומרי גלם טריים המגיעים מידי יום ממפעלים וחקלאיים מקומיים השוכנים בהרי פאפוס. היין נמכר בבלעדיות ממנזר ששוכן בהרים עם זני ענבים ייחודים שלא תמצאו במדינות אחרות. המעוניינים יוכלו לצאת לסיורים מודרכים מטעם המלון להרי פאפוס ולראות מקרוב את תהליך הייצור וחומרי הגלם השונים שמסופקים למלון - היין המיוחד, גבינת החלומי וסבונים שנוצרים משמן זית.

סיור ביקב בהרי פאפוס. קרדיט: M Boutique Hotel, Paphosסיור ביקב בהרי פאפוס. קרדיט: M Boutique Hotel, Paphos

ובחזרה לענייננו. סיימנו את הארוחה המשובחת בג׳פטו, ועברנו לקינוח- Rooftop הממוקם על גג המלון.

הבר פתוח בכל יום מהשעה 12:00 בצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה, עם מוזיקה טובה, קוקטליים יחודיים שמגג המלון נשקף נופו המשכר של הים התיכון.

אם כבר מדברים על אוכל, ראוי לציין גם את מסעדת ״סבא״ - מסעדה ים תיכונית ישראלית כשרה הממוקמת בפאפוס במרחק הליכה של מספר שניות מהמלון. אם אתם מעוניינים להרגיש בבית - אל תפספסו ביקור במקום. בסבא, מגישים מנות גריל ים-תיכוניות ישראליות. שווארמה, המבורגר, שניצל, מסחר סלטים, פלאפל חזה עוף, קבב ועוד מגוון של תבשילים ובשרים שמזכירים את הבית.

מסעדת סבא. קרדיט: M boutique hotel, Paphosמסעדת סבא. קרדיט: M boutique hotel, Paphos

היסטוריה קצרה, הבעלים והקשר הישראלי

המלון החדש ממוקם בלוקיישן שבו עמד בעבר מלון הדירות ״דפני״ שבנייתו החלה ב-1975, זמן קצר לאחר הפלישה הטורקית לקפריסין הצפונית. "דפני" נפתח לקהל הרחב בשנת 1977 וכלל 21 דירות, מסעדה, בר, בריכת שחייה, בר בריכה ואת מה שהיה מועדון הדיסקו הראשון בפאפוס.

למשפחת כריסומילוס, מבעלי המלון, היה חזון לבנות מחדש את פאפוס ולהגדירו כיעד אטרקטיבי לתיירים מרחבי העולם. בשנת 1999 הפכה המשפחה לבעלים הבלעדיים של המלון כפי שהם עד היום, כאשר את המלון ניהלה אם המשפחה - מריה. בנה אנתימוס גדל במלון והפך ברבות השנים לאיש עסקים שהחליט בתחילת 2021, לבנות מחדש את המלון ולהפוך אותו ממלון דירות למלון בוטיק יוקרתי לזוגות בלבד בפאפוס.

בשיחתו איתנו,אנתימוס הביע תמיכה וסולידריות עם העם הישראלי לנוכח המצב המורכב. ניכר היה כי חשוב לו שישראלים שמתארחים במלון ירגישו בנוח ובבית, והוא אף הדגיש כי מדובר בסיור עיתונאים הראשון שמגיע למלון ממדינה כלשהי בעולם, והוא מישראל.

"העם הישראלי נמצא עמוק בלב שלי, והקשרים העסקיים העמוקים שיצרתי במשך השנים עם הישראלים הפכו במהרה ליחסים חברותיים וחמים. מלון הבוטיק שלנו, מהווה עבורי חלום שהתגשם והפך עם הזמן לפרוייקט סנטימנטלי ולא רק עסקי. המלון הוקם לזכרה של אמי מריה שנפטרה לפני כחמש שנים, אישה שהעניקה את חייה לניהול המלון במשך יותר מ-20 שנה", אמר אנתימוס.

אנתימוס כריסומילוס, בעלי המלון. קרדיט: M Boutique Hotel, Paphosאנתימוס כריסומילוס, בעלי המלון. קרדיט: M Boutique Hotel, Paphos

מחירים (והפתעה קטנה שתוזיל לכם את ההזמנה...)

המחירים כמובן משתנים בהתאם לעונה ולימי השהייה, להלן מספר דוגמאות להזמנות:

- מחיר לחדר זוגי על בסיס לינה בלבד בסופ"ש של 13.6-16.6, החל מ-164 אירו ללילה לזוג.

- מחיר לחדר זוגי הכולל ארוחת בוקר בתאריכים אלו, החל מ-212 אירו לילה.

- חדר זוגי עם בריכה וג'קוזי פרטיים, החל מ- 312 אירו ללא ארוחת בוקר ו-360 אירו כולל ארוחת בוקר במסעדת השף ג'פטו.

לרגל ההשקה: הנחה מיוחדת לישראלים:

- 15% הנחה לכל הזמנה מהאתר הרשמי של המלון, עם תאריכי שהייה מ-20/05/2024 עד 31/12/2024 (לא כולל חודשים יולי-אוגוסט).

- קוד ההנחה: #MBINF

לאתר המלון ולהזמנות

הכותב היה אורח של M Boutique Hotel

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פאפוסמלון בוטיקקפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: