אא

טירוף הקינוחים חוזר לת"א: כל מה שאסור לכם לפספס בפסטיבל הכי מתוק שיש

אם יש משהו שאנחנו צריכים בימים מרים כאלה זה קצת מתוק. פסטיבל הקינוחים המושחת של שרונה מרקט בתל אביב חוזר לסוף שבוע מתוק ממש עם אקלרים, מילקשייקים, עוגות, עוגיות, קרואסונים ומה לא. הדיאטה? היא תחכה

טעמה קונדיטוריה . טעמה קונדיטוריה .

אין כמו קרואסון ענק גדוש בקרמים של שוקולד ותותים כדי לגרום לי להרגיש טוב יותר עם עצמי. אז שחררו כפתורים, ותרו על הדיאטה ותתכוננו למסיבה טעימה במיוחד.

בימים חמישי ושישי (30-31 במאי), יעמידו בשרונה מרקט הממוזג עשרות דוכנים של מיטב האופים והאופות מכל רחבי הארץ כולל מאפיות קטנות שאתם לא מכירים.
יהיו שם הכל מהכל: קרואסונים, עוגות, עוגיות, מילקשייקים, אקלרים ועוד.

לראשונה ייפתח פופאפ אקלרים מבית דנון השם 'Danon Eclairs', עם קולקציית אקלרים בהשראת התבלינים והטעמים של מטבחי העולם השונים, אותו יפעילו צוות מגמת הקונדיטוריה ותלמידי דנון. לצד האקלרים ימזגו מגוון יינות של יקב רמת הגולן המותאמים לאלקרים בכוסות ובקבוקים.

אור יוסף קרדיט גל זהביאור יוסף קרדיט גל זהבי

יעל שרעבי ממולאן פטיסרי תביא טארטלט שקדים ופירות יער, פיננסייר בשלושה טעמים ופאן סוויס עם שוקולד וקרם פטיסייר, צוות האופות של קפה ריבר מקיבוץ כנרת ישיטו מנהר הירדן סינבון וסנט הונורה, תינה המדהימה מבית המלבי תביא מעכו את המלבי המטורף שלה.

מאפיית סאנפלאואר החיפאית, האהובה עלי כל כך, תגיע עם מאפה טירמיסו 51 עם בראוניז ושכבות טירמיסו עם קפה , בננה ברד עם קרמבל שמן זית טבעוני ומילפיי קקאו מסקרפונה וריבת חלב ואילו דלי קפה החיפאים יחתמו עם קנלה דה בורדו, מאפה אקזוטי עם קוקוס מנגו ופסילורה ובריוש פוגאס חמאה וסוכר. ליבי פטיסרי מיקנעם תציע עם קינוחי קיץ וקרואסונים מדופפים ועוד.

לחם מנומר , קייקפופס צבעוניים, פופקורן מקורמל, מרשמלו דובים, מילקשייק אוראו ודונאט,
ועוד הפתעות

מרשמלו דובים. פייסטרי בוקסמרשמלו דובים. פייסטרי בוקס

גם מתל אביב יפציעו כמה מקומות כגון פיקה השבדית עם מאפי הזעפרן ומוצ'י יפני עבודת יד של מוצ'יקווה. נורית ציטיאת מפייסטרי בוקס תגיע עם הלחם המנומר המפורסם, קייקפופס צבעוניים, פופקורן מקורמל, מרשמלו דובים ועוד הפתעות.

לור-אנ'ס בייקרי יקרצו עוגיות אמסטרדם מוגזמות, מקרונים ומגולגלות פריכות, חן קופרמן יגיע עם עוגיות ענקיות בגודל פיצה, מנאל אסמעיל תקפוץ מהדוכן הקבוע שלה עם כנאפה אמיתית בעבודת יד ולה פרינה יגישו ספיישל קרואסון חד קרן עם קרם מסקרפונה פטל, ריבת תותים, חמצוץ וסוכריות צבעוניות שיצרו במיוחד לשוק הקינוחים.

פטיש קרדיט רונן מלחןפטיש קרדיט רונן מלחן

לכל זה מצטרפת מסעדת גורדוס בחולון, עם מילקשייק אוריאו עם שברי עוגיות אוריאו, דונאט אוריאו וקצפת, מילקשייק קנדי קראש בטעם תות עם צמר גפן מתוק, דונאט תות סוכריה על מקל וקצפת, בננה לוטי מטוגן גורדוס סטייל ועוד הפתעות שהכינו במיוחד לאירוע.

שוק הקינוחים, שרונה מרקט, חמישי-שישי, 30-31 במאי
חמישי 10:00-22:00 שישי 9:00-16:00

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: