אא

האור נשאר: מפגש לזכרו של סמ"ר אור מזרחי שנפל ב-7.10

משפחתו של אור ז"ל תקיים מפגש הנצחה לזכרו ברמת גן, ומזמינה את הציבור לקחת חלק. אמו מיכל, שעובדת בחברת איסתא: "ילד חייכן שאהב את החיים, אהב מאוד לרוץ ואהב מאוד מוזיקה. יחמם את לבנו לפגוש את כל מי שהכיר אותו"

סמ"ר אור מזרחי ז"ל (באדיבות המשפחה) סמ"ר אור מזרחי ז"ל (באדיבות המשפחה)

האור לא כבה. סמ"ר אור מזרחי ז"ל שירת בחיל האיסוף הקרבי, בגדוד 414, כבלונאי תצפית במוצב ארז, צמוד למחסום ארז. עם תחילת ההפגזה ב-7.10 רץ יחד עם חבריו לבסיס למיגונית, אך עם התרחבות הלחימה רצו לממ"ד, אך התברר כי הוא היה נעול.

החיילים המשיכו ורצו לחמ"ל שם נפגעו מירי מחבלים, אור לא הספיק להיכנס לחמ"ל ונהרג.

אמו של אור ז"ל, מיכל, מספרת כי "להיות בלונאי בצבא זה תפקיד קשה שמטיל אחריות רבה על החייל. מצד אחד הבלון שווה מאות אלפי שקלים ומצד שני הבלונאי עושה משמרות כשהוא לבד בשטח עם הבלון והחייל צריך לדעת להפעיל את הבלון בצורה מיטבית כדי שיוכלו להתקבל תמונות מדויקות".

"אור היה בן 20 בנופלו. הוא סיים את לימודיו בהצטיינות במגמת פיזיקה-מתמטיקה, ילד חייכן שאהב את החיים אהב מאוד לרוץ ואהב מאוד מוזיקה".

משפחתו של אור תקיים מחר - יום חמישי 30.5, מפגש לזכרו תחת הכותרת "יש המביאים אור כל כך גדול לעולם, כך שגם אחר לכתם, האור נשאר". המפגש יתקיים במתנ"ס חרוזים, רחוב חרוזים 2 ברמת גן בשעה 20:00.

המשפחה והחברים מזמינים את הציבור להשתתף, לזכור ולהנציח את חייו של אור. במפגש יסופר על חייו ודרכו המיוחדת של אור. "יחמם את לבנו מאוד לפגוש את כל מי שהכיר את אור", חתמו בני המשפחה את ההזמנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: