אא

קטאר איירווייס חברת התעופה הטובה בעולם לשנת 2024 - מי עוד ברשימת החברות הטובות בעולם?

המומחים ובעיקר ביקורות הנוסעים, שציינו את סטנדרט השירות הגבוה של החברה, הם שקבעו את הדירוג הסופי של חברות התעופה הטובות והבטיחותיות ביותר בעולם עפ"י הדירוג של AirlineRatings.com. אלו הן 25 חברות התעופה המובילות בעולם

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

AirlineRatings.com, אתר הבטיחות ודירוג חברות התעופה הבינלאומיות הכריז על קטאר איירווייס כחברת התעופה הטובה בעולם לשנת 2024.

קטאר איירווייס הקדימה השנה את הזוכות הקודמות: אייר ניו זילנד, קוריאן אייר, קתאי פסיפיק ואמירייטס.

פרס ההצטיינות של AirlineRatings.com , נקבע על ידי 5 עורכים ותיקים עם יותר מ-100 שנות ניסיון בתעשייה, ומשלב ביקורות בטיחות מקיפות, כולל 12 קריטריונים מרכזיים הכוללים: גיל צי, ביקורות נוסעים, רווחיות, דירוג בטיחות, דירוג מוצרים, חדשנות והזמנות מטוסים.

העורך הראשי של AirlineRatings.com, ג'פרי תומאס, אמר: "בניתוח האובייקטיבי שלנו קטאר איירווייס הגיעה למקום הראשון בתחומים מרכזיים רבים, וזה היה ציון צמוד מאוד לעשירייה הראשונה".

"ביקורות הנוסעים, לעומת זאת, הכריעה והנוסעים דירגו את קטאר איירווייס לפני כל חברות התעופה בזכות הסטנדרט הגבוה של השירות שלה", ציין תומאס.

25 חברות התעופה המובילות הן: קטאר איירווייס – קוריאן אייר – קתאי פסיפיק – אייר ניו זילנד -אמירייטס – אייר פראנס/KLM, אול ניפון איירווייס, איתיחאד איירווייס, קואנטס, וירג'ין אטלנטיק/אוסטרליה, וייטנאם איירליינס, סינגפור איירליינס, EVA AIR, TAP אייר פורטוגל, JAL, פינאייר, הוואיין איירליינס, אלסקה איירליינס, לופטהנזה/סוויס, טורקיש איירליינס, קבוצת IAG (בריטיש ואיבריה), אייר קנדה, דלתא אייר ליינס, אמריקן איירליינס, יונייטד איירליינס.

קטאר איירווייס זכתה גם בתואר מחלקת העסקים הטובה ביותר זו השנה החמישית ברציפות והקייטרינג הטוב ביותר.

אייר ניו זילנד זכתה במחלקת התיירים הטובה ביותר.

סינגפור איירליינס זכתה במחלקה הראשונה הטובה ביותר.

וירג'ין אוסטרליה זכתה בצוות תא הנוסעים הטוב ביותר.

אמירייטס זכתה במערכת הבידור הטובה ביותר בטיסה ובמחלקת הפרמיום אקונומי הטובה ביותר.

קואנטס זכתה בתואר הטרקלינים הטובים ביותר.

איתיחאד איירווייס זכתה בתואר חברת התעופה הטובה ביותר לאיכות הסביבה זו השנה השלישית ברציפות.

חברות הלואו קוסט הטובות ביותר של AirlineRatings.com הן: באמריקה – סאות'ווסט, במזרח התיכון – פליי דובאי, באסיה –אייר אסיה, אוסטרליה/פסיפיק – ג'טסטאר, אירופה – איזי-ג'ט.

Airlineratings.com מציינת כי מערכת הדירוג שלה מדרגת בין כוכב אחד ל-7 כוכבים על בטיחות, כאשר 7 כוכבים הם הדירוג הגבוה ביותר. הסקירה על כל חברת תעופה מציינת את ארץ המוצא, קוד חברת התעופה, כתובת האתר להזמנה ומידע על מפת המושבים. מערכת הדירוג לוקחת בחשבון גורמים שונים הקשורים לביקורות של גופי תעופה, אגודות תעופה מובילות וכן נתוני הבטיחות של חברת התעופה עצמה, ולכל חברת תעופה יש פירוט דירוג בטיחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קטאר איירווייסאייר ניו זילנדקוריאן איירקתאי פסיפיקאמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: