אא

מחמם את הלב: ״לא משנה מה ישראל תבחר לעשות, אנחנו תמיד נהיה בצד שלה״

מינוס חניאטקיס, הבעלים של מלון מינוס אימפריאל אחד המוכרים של הישראלים בכרתים, לא מסתיר את אהדתו לישראל: ״אנחנו אוהבים לארח אתכם. ההחיבור בינינו מובן מאליו. אתם מרגישים כאן בבית ובצדק״

כרתים. צילום: Shutterstock כרתים. צילום: Shutterstock

״אני עובד עם ישראלים כבר למעלה מ-15 שנים. נקודות הדמיון בינינו היוונים אליכם רבות, אבל בעיקר אנחנו זהים באנשים ובלב הגדול שיש להם״, כך אומר מינוס חניאטקיס, בעליו של המלון Minos Imperial Luxury Beach Resort שנחשב לאחד הריזורטים האהובים והמוכרים על הישראלים בכרתים.

חניאטקיס, או ״מר מינוס״, כמו שהוא מעדיף, הוא דמות לא רגילה ומלאת קסם.

בגיל 75, עם עיניים כחולות מבריקות ובלבוש ׳קום איל פו׳, הוא ערך סיור היכרות בריזורט שבבעלותו. והתשובה לשאלתכם היא בוודאי, הריזורט כאן הוא בשיטת הכל כלול.

״לשאלה מה דעתי על המצב בישראל יש לו תשובה פשוטה: ״לא משנה מה ישראל תבחר לעשות, אנחנו תמיד נהיה בצד שלה״, עונה מינוס לשאלה המורכבת שעלתה על השולחן רק לאחר שכבר היכרנו מעט לעומק.

הקשר בינך לישראל נשמע מבוסס מאוד.

״האירוח טבוע בנו מזה שנים רבות ואנחנו אוהבים לארח את הישראלים. המנטליות שלנו, שעושה את אנשי כרתים למי שהם, מזוהה על ידי הישראלים כגורם משמעותי
מאוד והחיבור בינינו מובן מאליו. אתם מרגישים כאן בבית ובצדק״.

צילום: יח״צצילום: יח״צ

איזה נקודות דומות אתה מוצא בין יוונים לישראלים?

״קבלת הפנים שלנו דומה. אנחנו אוהבים בני אדם. כמוכם, גם אנחנו לא עצלנים ודואגים כל הזמן להתחדש ולחשוב קדימה. המלון עבר שיפוץ ייסודי בשנת 2017 בהשקעה של 10 מיליון יורו. האורחים שלנו מעריכים שידרוגים וקידמה ואנחנו דואגים לתת להם את זה״.

אילו נקודות חשובות לנופש הישראלי?

״לפני הכל, הביטחון. המתחם שלנו מבודד ממילא ונמצא בשטח טבעי וירוק, אבל ההקפדה שלנו על הביטחון היא מעל לכל. המתחם מאובטח מאוד ואיש לא חושב להפר
את השקט כאן, וזה עניין שחשוב מאוד לישראלים״.

ביקרת פעמים רבות בישראל, מה אתה אוהב במיוחד?

״אני ישן בדרך כלל במלונות על הטיילת בת״א ומאוד אוהב את האווירה שיש בה. צעירים ומבוגרים עוסקים בפעילות לאורך כל היום, בשעות הערב אני נהנה להסתובב גם בנמל יפו ולשמוע איך הדייגים שם מגבירים את המוזיקה היוונית - לא לכבודי, הם באמת אוהבים את זה. אני אוהב לאכול במסעדת גרקו שמגישה מאכלים יוונים וים תיכונים מצויינים״.

מה עדיין לא ראית בישראל?

״בים המלח ובאילת עדיין לא ביקרתי. אני מקווה שזה יקרה בביקורים הקרובים שלי״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןכרתיםהשטיח המעופף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: