אא

מתוק או מלוח: ארוחות בעיצוב שף, מבחר רחב וחטיפים חדשים החל מהקיץ במטוסי דלתא אייר ליינס

מתפריטים שנאספו על ידי שף ועד חטיפים ידידותיים לאלרגנים לצד תוכנית היין עטורת הפרסים של ענקית התעופה האמריקאית, שמתכננת לחדש טיסותיה לישראל בשבוע הקרוב. הנה מבט על מה לקוחות החברה יכולים לצפות בקיץ הקרוב

צילום: דלתא אייר ליינס צילום: דלתא אייר ליינס

דלתא אייר ליינס מציגה הקיץ טעמים חדשים ומלהיבים במטוסיה המותאמים לרשת הקווים המגוונת.

"שירות המזון והמשקאות שלנו על הסיפון הוא חלק בלתי נפרד ממסע הלקוח", אמרה Kristen Manion Taylor סמנכ"לית בכירה לשירות בטיסה בדלתא. "אנחנו יודעים שלקוחות משתוקקים למגוון לצד טעם מוכר - זו הסיבה שהמטרה שלנו עם כל רענון תפריט עונתי היא לאזן בין טעמים חדשים לבין קלאסיקות מחודשות, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות".

ועכשיו שללקוחות Delta Premium Select יש אפשרות לבחור מראש ארוחות לפני הטיסה, ללקוחות פרימיום יש יותר אפשרויות לסעודה בטיסה מאי פעם.

מתפריטים שנאספו על ידי שף ועד חטיפים ידידותיים לאלרגנים לצד תוכנית היין עטורת הפרסים שלנו, הנה מבט למה יכולים הלקוחות לצפות:

על פי השף ג'רמי לאונג
המסעדן והשף החלוצי העולמי ג'רמי לאונג ידוע בשילוב מסורות קולינריות עם אלמנטים בינלאומיים מודרניים לחוויית אוכל משובחת ייחודית באמת. עם השקת שירות דלתא ביוני מסיאטל לטאיפיי*, לקוחות Delta One יכולים לטעום את הקולינריה של השף Leung.

*זמין גם משנחאי לסיאטל ומדטרויט לשנחאי.

דלתא דלתא

דלתאדלתא

טוויסט למסורת הדרומית עם השפית Mashama Bailey
השותפות של דלתא עם השפית עטורת הפרסים של ג'יימס בירד, Mashama Bailey, ממשיך. החל מעתה, לקוחות מחלקה ראשונה* הממריאים מאטלנטה יכולים להתענג על המטעמים המיוחדים של השפית.

*זמין על הסיפון ובאמצעות Pre-Select* בטיסות פנים נבחרות מעל 900 מיילים (*Pre-Select לא זמין ב-A321neo).

דלתאדלתא

Boarding now:
הקיץ דלתא מגישה מטעמים אזוריים ברחבי הרשת ללקוחות הפרימיום.

טסים חזרה לארה"ב מהמשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024? ללקוחות Delta One היוצאים מ-CDG לארה"ב מוצעות מנות מוטעמות לאווירה.

דלתאדלתא

בנוסף, מיולי עד אוגוסט, לקוחות Delta One היוצאים מפריז יכולים לטעום מבחר מוגבל של Guy Martin, השף של מסעדת Le Grand Véfour בפריז, שזכתה בעבר בשלושה כוכבי מישלן.

השף מרטין, ילד פלא אוטודידקט המעוטר מאוד במולדתו צרפת, הוא גם מחברם של ספרי בישול רבים ומנחה תוכנית הטלוויזיה Épicerie Fine.

דלתאדלתא

דלתא דלתא

יותר מבחר למנות ראשונות לפני הגעה
מלוח או מתוק? כעת לקוחות שטסים ב-Main Cabin וב-Delta Comfort+® יכולים לבחור בין אפשרות מתוקה או מלוחה לפני ההגעה שלהם לטיסות בינלאומיות ארוכות טווח.

אוכל טוב ובריא
לקוחות של המחלקה הראשונה ו-Delta One* יכולים להתפנק מהמבחר המצומצם של Wellness Entree, המעוצב עם התמקדות בחלבון רזה, דגנים מלאים וירקות טריים.

דלתאדלתא

נזכיר כי דלתא אייר ליינס מתכננת לחדש את הקו היומי מניו יורק לישראל החל מה-7 ביוני לאחר הפסקה ממושכת מאז פרוץ המלחמה באוקטובר האחרון.

ענקית התעופה תפעיל את הקו במטוס איירבוס A330-900neo שיציע ללקוחות כמעט 2,000 מושבים שבועיים מניו יורק לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתאדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: