אא

רשת Five Guys נוחתת בדובאי: לראשונה סניף של מותג ההמבורגרים בשדה״ת מחוץ לארה״ב

מותג ההמבורגרים האמריקאי ״Five Guys״ ייפתח את סניף ההמבורגרים הראשון שלו בשדה״ת של דובאי DXB- ויהיה הראשון אי פעם שנפתח בשדה״ת מחוץ לארה"ב. הסניף יהיה ה-15 במספר של רשת Five Guys באיחוד האמירויות ויישתרע על פני כ-1900 מ״ר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

מותג ההמבורגרים האמריקאי המפורסם Five Guys יפתח את סניף שדה התעופה הראשון שלו מחוץ לארה"ב בטרמינל 3, בדובאי (DXB).

הסניף ההיסטורי ייפתח כבר החודש, ויהיה הסניף ה-15 במספר של רשת Five Guys והראשון באיחוד האמירויות ישתרע על פני כ-1900 מ״ר ויהיה הסניף הגדול של רשת ההמבורגרים באיחוד האמירויות.

Five Guys, תציע בדובאי המבורגרים 100% מבשר בקר (חלאל) ועוד לצד תוספות מיוחדות שיהיו זמינות רק בשדה התעופה של דובאי DXB.

דובאי DXB. צילום: Shutterstockדובאי DXB. צילום: Shutterstock

סודהין סיווה (Sudhin Siva), סגן נשיא בכיר בחברת ניהול הנכסים Shamal Holding אמר: "נרגשים להכריז על מיקומו של סניף ה-15 של Five Guys באיחוד האמירויות, בשדה״ת של דובאי. הפתיחה באיחוד האמירויות מסמנת ציון דרך משמעותי עבור Five Guys, שתארח נוסעים מרחבי העולם שיוכלו בקרוב ליהנות מארוחת ״Five Guys״ אייקונית במהלך שהותם בשדה התעופה. הסניף הזה הוא הגדול ביותר שלנו עד כה ומציע חוויות בלעדיות ללקוחות בטרמינל 3. לאחרונה, לאחר שנפתחו סניפים בקניון אל חמרה בראס אל חיימה וקניון יאס אבו דאבי, אנו ממשיכים לצפות להביא את Five Guys לכל קהילה".

"Five Fuys נוחת בטרמינל 3 בדובאי והדבר משקף את המחויבות שלנו לקדם את חוויות האורחים יוצאות דופן בשדה״ת של דובאי הבינלאומי DXB. אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם Five Guys UAE, ולקבל את פני מותג ההמבורגרים האייקוני הזה ל-Concourse B. אני צופה שזו תהיה אטרקציה פופולרית מאוד עבור הנוסעים וכל קהילת שדה התעופה כאחד", אמר יוג'ין בארי Eugene Barry, המנהל המסחרי הראשי של שדות התעופה בדובאי.

כאמור, תאריך הפתיחה הרשמי צפוי להיות כבר החודש - יוני, 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: