אא

ITA Airways מרחיבה פעילות: תפעיל קו רומא - דובאי החל ב-27 באוקטובר

לאחר תוספת משמעותית של קווים בינלאומיים בעונת הקיץ, בין השאר ל: שיקגו, טורונטו, ריאד וכוויית, חברת התעופה האיטלקית מרחיבה את רשת הקווים גם בעונת החורף

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

ITA Airways, חברת התעופה הלאומית של איטליה, הודיעה על השקת קו ישיר חדש בין רומא פיומיצ'ינו לדובאי עם תחילת לוח טיסות החורף, החל מה-27 באוקטובר 2024.

הקו החדש רומא - דובאי נועד לשפר את התיירות והמסחר בין איטליה לאיחוד האמירויות, לספק קישורים למספר יעדים מקומיים ובינלאומיים.

קו חדש זה מסמן את התוספת הראשונה של חברת התעופה לעונת החורף הקרובה, וזאת לאחר הרחבה משמעותית ותוספת קווים חדשים בעונת הקיץ: מרומא לשיקגו (אפריל 2024), טורונטו (מאי 2024), ריאד (2 ביוני 2024), אקרה (6 ביוני 2024), דקאר וכוויית סיטי (יולי 2024) וג'דה (אוגוסט 2024).

הקו החדש לדובאי יופעל במטוס Airbus A321neo החדיש, הכולל טווח משופר ויעילות דלק נמוכה ביותר מ-20%. המטוס כולל 3 מחלקות: מחלקת עסקים, פרמיום אקונומי ואקונומי.

הקו לדובאי יפעל על בסיס יומי: מרומא פיומיצ'ינו לדובאי: יציאה ב-10:40, הגעה ב-19:50 מ-27 באוקטובר. מדובאי לרומא פיומיצ'ינו: יציאה ב-01:50, הגעה ב-06:00 מ-28 באוקטובר.

אנטונינו טוריצ'י, נשיא ITA Airways, מציין: "פתיחת טיסת רומא-דובאי החדשה הזו מייצגת צעד נוסף קדימה בצמיחת החברה שלנו. ההישגים שלנו מאפשרים לנו להשקיע בפיתוח החברה, במטרה לבסס את עצמנו כשחקן מפתח בתחום התחבורה האווירית והכלכלה הלאומית. החיבור בין רומא לדובאי ישפר את התיירות והמסחר בין איטליה לאיחוד האמירויות".

הטיסות החדשות יהיו זמינות לרכישה בשבוע הבא דרך כל ערוצי ITA Airways.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airwaysפיומיצ'ינו רומאדובאיA321neo

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: