אא

אבי נקש תובע את אבי חורמרו: ״התנהלות פסולה ומקוממת"

בתביעה לבית המשפט המחוזי נגד מנהל העסקים של האחים נקש, נטען: "נטל לעצמו זכויות בשווי של עשרות (אם לא מאות) מיליוני שקלים בתאגידים שונים המשתייכים לקבוצת נקש". חורמרו: ״אבי נקש, באמצעות הקרנות שבשליטתו, בחר לפתוח בהליכי סרק כנגד חורמרו, ויתר חברות הקבוצה, תוך שהוא מעלה טענות סרק מופרכות״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בתביעת שהוגשה למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בת"א, אבי נקש מבעלי ארקיע תובע את אבי חורמרו מנהל העסקים של האחים נקש בישראל ומנכ"ל של החברות שלהן ובחלקם משמש כיו"ר.

בתביעה שהוגשה ע"י עורכי הדין ניר קהת, אורטל גר, אייל רוטשליד בשם חלק מהחברות בהם מחזיקים האחים נקש כמו מלונות צל, מלון אורכידאה, מלון ימית, בזלת השקעות בתיירות נטען נגד חורמרו על: "התנהלות פסולה ומקוממת".

"לאחרונה התברר לתובעת, שמר חורמרו ניצל את האמון הרב שניתן בו, ונטל לעצמו זכויות בשווי של עשרות (אם לא מאות) מיליוני שקלים בתאגידים שונים המשתייכים לקבוצת נקש. חורמרו התקשר בעסקאות עם תאגידים בקבוצה, שלא כדין, ללא ידיעתה של התובעת ויתר הנאמנויות, ללא אישורם של הגורמים המוסמכים בתאגידים בקבוצת נקש, ומבלי שהופעלו המנגנונים הנדרשים. כל זאת, תוך שהוא עושה שימוש ציני בכוח שהופקד בידיו ובכובעו כנושא משרה בכל אחת מן החברות".

עוד נטען בתביעה כי: "בדיקות שנערכו מטעמן של הנאמנויות העלו קיומם של אי סדרים חמורים , לשון המעטה, בקבלה והעברה של זכויות בתאגידים בקבוצת נקש על שמו של מר חורמרו ו/או הנתבעת, שהיא כאמור, חברה בבעלותו. הזכויות האמורות העוברו/או הוקצו ונרשמו בניגוד לדין, ללא תמורה כלל ממקורותיו של מר חורמרו רו בתמורה סמלית, ובאופן המעורר חשדות לכאורה לפלילים".

עוד נטען בתביעת נקש נגד חורמרו: "ובכך, הפר חורמרו, הפרה קשה ובוטה, גם את חובותיו כלפי החברות, ובהן חובת האמונים ותום הלב וחובת הזהירות".

נקש טוען בתביעה כי כל זה נודע לו בעקבות "שיחה שגרתית עם מר חורמרו, נתחוור למר אבי נקש כי חורמרו סבור כי הוא מחזיק בזכויות בתאגידים בקבוצת נקש. במהלך אותה שיחה, התרברב מר חורמרו בעסקה שעם השלמתה הוא צפוי לקבל זכויות במלון בבעלות קבוצת נקש וסיפר שהוא כבר מחזיק בזכויות בנכסים של קבוצת נקש. כשהוא מופתע מדבריו של חורמרו, החליט אבי נקש לערוך בירור מקיף בעשרות החברות הנמנות עם קבוצת נקש".

נוסיף כי למעשה נקש תובע חברות שיש לו חלק בבעלות שלהן ומדובר בבקשה לתביעה נגזרת.

אבי חורמרו הגיב באמצעות עורכי דינו: ״לאחר שנים ארוכות בהן השיאה הפעילות המשותפת של מר חורמרו וקבוצת נקש ערך רב למשפחת נקש תוך התנהלות מקצועית וללא רבב, בחר מר אבי נקש, באמצעות הקרנות שבשליטתו, לפתוח בהליכי סרק כנגד אבי חורמרו, ויתר חברות הקבוצה, תוך שהוא מעלה טענות סרק מופרכות. כבר מעיון ראשוני בבקשה עולה כי היא איננה מגלה עילת תביעה נגד מר חורמרו״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבי נקשאבי חורמרו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: