אא

30 שקל למבקרים: זינוק במחירי החניה בתל אביב-יפו

עיריית ת״א-יפו מעדכנת את מחירי החניה בחניונים ב-25%. תו חנייה שני למשפחה (בכחול-לבן) יעלה 500 שקלים. כמה ישלמו מי שאינם תושבים, ומתי ייכנסו לתוקף התעריפים החדשים? כל הפרטים

חניון אחוזת החוף (צילום: SHUTTERTSTOCK) חניון אחוזת החוף (צילום: SHUTTERTSTOCK)

עיריית תל אביב-יפו הודיעה היום (שני 3.6) כי בכוונתה לעדכן את מדיניות החניה בכחול-לבן ובחניונים העירוניים (חניוני "אחוזת החוף") החל מהחודש הבא, יולי 2024.

המחירים בחניונים יעלו ב-25%. בנוסף, החל משנת 2025 תושבים ייאלצו לשלם על חניה בכחול-לבן שלא באזור מגוריהם והעירייה תגבה אגרה שנתית מתחדשת של 500 שקלים על כל תו חניה שני. מספר התווים למשפחה יוגבל לשניים.

במסגרת העלאת המחירים שצריכה עוד לעבור אישור של משרד התחבורה, לתושבים בעלי תו חניה שחונים מחוץ לאזור החניה שלהם, תינתן הנחה של 30% מתעריף מבקר, והם ישלמו 8.70 שקלים לשעה במקום 12.40 שקלים לשעה במרכז העיר, ו-4.90 שקלים לשעה במקום שבעה שקלים לשעה מחוץ למרכז העיר.

כמו כן, מספר אזורי החניה בעיר יוכפל משבעה אזורים ל-14 אזורים, כך שלכל תו חניה יהיו 13 אזורים שבהם החניה בכחול-לבן תהייה בתשלום.

המחירים החדשים בחניונים העירוניים

בחניוני "אחוזת החוף" המחיר השעתי למבקרים יעמוד על 20 שקלים במקום 16 שקלים כיום, ומחיר יומי למבקרים יעמוד על 30 שקל במקום 24 שקל כיום.

שעת הכניסה החד-פעמית לאותם חניונים כחניוני לילה תידחה משעה 16:00 לשעה 18:00.

עבור התושבים, שיעור ההנחה בחניוני "אחוזת החוף" (75%) לא ישתנה, כך שמדובר עבורם בהתייקרות של שקל לשעת חניה או 1.5 שקלים בתעריף היומי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביבהשוואת מחירים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: