אא

מנכ"ל רשת ישרוטל: "2024 תהיה השנה של הישראלים. שנה של תיירות הפנים"

אם לשפוט את תמונת המצב על פי ליאור רביב הרי שתיירות הפנים בעיר הנופש הדרומית אילת – משגשגת. "יש לנו קיץ חזק מאוד באילת וגם צבר ההזמנות לחגים נראה טוב"

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: מערכת פספורטניוז ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: מערכת פספורטניוז

"תיירות הפנים אצלנו חזקה ברמה שאני לא זוכר כדוגמתה. התחלנו את חודש יוני בתפוסה של מעל 80% בממוצע במלונות הרשת. כרגע, יש לנו קיץ חזק מאוד באילת", כך אמר הערב (ב') ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל במסיבת עיתונאים שקיים במסעדת ניני קאי החדשה שהושקה באחרונה במלון רויאל גארדן של ישרוטל באילת.

לדברי רביב, 80 אחוזי התפוסה במלונות הרשת משקפים עלייה של 10%-15% יותר מחודש יוני רגיל בעבר. ישרוטל מונה 23 בתי מלון ברחבי הארץ, מתוכם 8 בעיר הנופש הדרומית.

לביקושים הגבוהים מאוד יש לדברי רביב מספר הסברים: "מחירי הטיסות לחו"ל יקרים, הישראלים רוצים לצאת לחופשת התאווררות ומצד שני לא כל כך רוצים להתרחק מהבית ובחו"ל יש אנטישמיות והרבה לא מרגישים עם זה בנוח שלא להישאר קרוב לבית. לזה יש להוסיף את העובדה שכל מקומות האירוח בצפון לא פועלים. כל אלה תורמים לביקושים הגבוהים במלונות שלנו בארץ".

עוד ציין רביב שגם צבר ההזמנות נכון להיום לחגי תשרי הוא טוב יותר בהשוואה לשנים קודמות. "שנת 2024 תהיה השנה של הישראלים. שנה של תיירות הפנים".

באשר למחירים אומר רביב, "המחירים שלנו לא יותר יקרים משנים קודמות, באילת ובכלל".

רביב, שהתייחס בדבריו גם למפונים במלונות באילת אמר, "מתוך 15 אלף מפונים שהתארחו במלונות הרשת, כיום נותרו 1,000 מפונים בסך הכל ומתוכם כמה מאות בודדות בשני בתי המלון: לגונה וריביירה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלליאור רביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: