אא

לצורך תגבור הפעילות: אייר פראנס משיקה קמפיין לגיוס טייסים חדשים

חברת התעופה הצרפתית עומדת לפתוח תוכנית הכשרה ייחודית לטייסים חדשים לאייר פראנס ולחברת הבת טרנסאוויה ויצאה בקמפיין גיוס מקיף עד ה-15 ביולי

צילום: 123rf צילום: 123rf

אייר פראנס החלה לקבל בקשות להצטרפות לתוכנית צוערי הטיס שלה. התוכנית מיועדת להכשיר ולהשיק את הקריירות של הדור הבא של הטייסים. מועמדים מכל הגילאים ורמות ניסיון הטיסה מוזמנים להגיש מועמדות.

המועמדים, שייבחרו לאחר תהליך מיון קפדני, ייהנו מתוכנית הכשרה מלאה בת 24 חודשים, במימון מלא של אייר פראנס ובאמצעות בתי הספר השותפים של חברת התעופה. בתום ההכשרה הם יתחילו את הקריירה שלהם כקצינים ראשונים:

במטוסי איירבוס A220 ו-A320 של אייר פראנס

במטוסי הבואינג B737 ואיירבוס A320neo של טרנסאוויה.

אייר פראנס מודיעה כי היא מחויבת לטפח סביבה של גיוון, הכלה ושוויון בין המינים. החברה מעודדת נשים לעסוק להצטרף לתוכנית ההכשרה. בוגרי קורסי הצוערים הקודמים הורכבו מ-10% נשים, וזאת לעומת 9% נשים טייסות הפעילות בחברת התעופה כולה.

קמפיין הגיוס פתוח כעת ונמשך עד 15 ביולי 2024. למידע נוסף על דרישות הזכאות של התוכנית ותהליך הבחירה באתר: https://corporate.airfrance.com/en/airline-pilot

בשיתוף עם Fédération Française Aéronautique (FFA) ו-Fédération Française de Vol en Planeur (FFVP), אייר פראנס מציעה למעוניינים הזדמנות לגלות עוד על תהליך הגיוס וההכשרה של תוכנית הצוערים בסמינרים מקוונים ביום חמישי ה-6 ביוני בשעה 18:00 (FFA) וביום חמישי 13 ביוני בשעה 18:00 (FFVP).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסטרנסאוויה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: