אא

סירקיס: ״שואפים להגדיל את נתח השוק שלנו בנתב"ג למרות שובן של חלק מהחברות הזרות״

מנכ"ל ישראייר משדר אופטימיות: "ההערכה שלנו, היא כי השנה יעברו בנתב"ג כ-16 עד 18 מיליון נוסעים, ואנו נטיס בין 1.1 ל-1.2 מיליון נוסעים"

צילום: רונן מחלב צילום: רונן מחלב

אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר ממשיך כהרגלו במהלך המלחמה לעדכן את אנשי חברת ישראייר בהתפתחויות השונות.

סירקיס כותבת באגרת מיוחדת לעובדי חברת התעופה:

"היום ה-241 למלחמת חרבות ברזל, הגבול הצפוני מתחמם, הלחימה בעזה נמשכת. הדיבורים על מתווה עסקת שחרור חטופים והפסקת אש, ממלאים את האוויר.

חודש יוני. פתחנו רשמית את עונת קיץ 2024. טרמינל 1 נפתח מחדש לטיסות בינלאומיות. אנו משלימים את הערכותינו לקראת שיאה של העונה. בוגרי קורס הדיילים החדש החלו את עבודתם, וזאת הזדמנות לאחל המון הצלחה לצוותים החדשים.

המטוס האחרון שלנו, עובר פעולות תחזוקה רב שנתיות, ולמעשה ממחצית יוני, אנו נעלה בהדרגה בכל שבועיים, בהפעלת מטוס נוסף. הבוקר אנו מפעילים 6 מטוסים, בתוך חודשיים אנו מתכננים להפעיל 10 מטוסים. שני מטוסים נוספים בהפעלה עצמית ומטוס נוסף, חכור בחכירה רטובה".

עוד משתף סירקיס: "בכדי לעמוד במשימות התחזוקה השוטפות, ובכדי להבטיח רמת ביצוע גבוהה, עם התרחבות צי המטוסים, קיבל דירקטוריון החברה בישיבתו האחרונה, החלטה אסטרטגית להגדיל את אחזקותינו במרכז התחזוקה בקפריסין. מהלך זה יגדיל את הגמישות התפעולית שלנו, ויבטיח רמת תחזוקה גבוהה עוד יותר".

סירקיס מציב מטרות לחברה: "נתח השוק שלנו בנתב"ג שומר על יציבותו מתחילת השנה –כ-7 אחוזים, ואנו שואפים להגדילו בשיא עונת הקיץ, וזאת על אף שובם של חלק מהחברות הזרות. ההערכה שלנו, כי השנה יעברו בנתב"ג כ-16 עד 18 מיליון נוסעים, ואנו נטיס בין 1.1 ל-1.2 מיליון נוסעים.

את הרבעון הראשון של השנה, סיימנו אמנם עם מספר נוסעים זהה לשנה שעברה, אז הטסנו ברמה השנתית כמיליון נוסעים, אולם ברבעון הנוכחי, אנו עדים לחזרה לצמיחה דו ספרתית בכמות הנוסעים בהשוואה לשנה שעברה.

בטרמינל 1 אנו מפעילים לפי שעה כשליש מהטיסות שלנו ומקווים להגיע לכ- 50 אחוזים. אמש ביצענו את טיסת המבחן, לחידוש מכירות הדיוטי פרי במטוסים, ובהמשך השבוע נעלה בהדרגה למספר טיסות נוספות. התוצאה של הטיסה הראשונה הפתיע אותנו לטובה, עם ממוצע גבוה לנוסע, בהשוואה לפעם האחרונה שבה מכרנו מוצרי דיוטי פרי במטוסים. אנו מאמינים שבקרוב נצליח למכור בכל הטיסות המופעלות על ידי צוותי ישראייר. לאט לאט ובהדרגה אנו ממריאים".

סירקיס גם מעביר מסר לעובדיו: "חשוב שנקפיד על כללי הבטיחות ונשמע לנהלים. אנו בפני עונה מאד מאומצת עם כמות טיסות מתוכננות שלא ידענו בעבר, וחשוב שהבטיחות, תהיה לפני הכל".

עוד הוא מציין :"מערכת ALTEA – לניהול ההזמנות והצ'ק אין, ממשיכה לתמוך בעוד ועוד תחומים ותחנות, וההשקה השקטה שאנו מבצעים, עובדת לפי שעה נפלא. זו ההזדמנות להוקיר תודה לצוות המוביל במערכות המידע ולתחנות הקרקע. מחר ומחרתיים נעלה לאוויר עוד מערכי תמיכה של המערכת. מכירת המוצרים הנלווים, שוברת שיאים, ובדו"ח הכספי האחרון דיווחנו כי הגענו כבר לכ-20 דולר בממוצע לנוסע בודד".

כהרגלו, סירקיס חותם את האגרת בעוד ציטוט. הפעם של של אתי הילסום, יהודייה -הולנדית אשר נספתה בשואה, וחיברה יומנים "השמיים שבתוכי",

"לומר שהאדם הוא אדון לגורלו, זאת אמירה פזיזה מדי. נכון לומר שהאדם הוא הקובע בעצמו את היחס שלו לגורלו"

שנדע ימים של שקט ושלווה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: