אא

התחדשנו: Passportcruise אתר חדש לקבוצת פספורט ובו החידושים והעדכונים החמים של עולם הקרוזים בארץ ובעולם

המספרים מדברים בעד עצמם: תיירות השיט צוברת תאוצה. עוד ועוד אניות חדשות מושקות אל לב ים ומספר הנוסעים שעל סיפונן עולה בהתאמה בעוד שגילם הממוצע של המפליגים יורד. הרמנו עוגן עם אתר חדש - PassportCruise.co.il המרכז במקום אחד את כל מה שכדאי וחשוב לדעת לפני הקרוז הבא שלכם

איגוד הקרוזים הבינלאומי, CLIA - Cruise Lines International association, בדק ומצא שמספר הנופשים בקרוזים עלה מ-29.7 מיליון בשנת 2019 ל-31.7 מיליון בשנת 2023, גידול של כ-7% ועל פי כל התחזיות המגמה צפויה להמשיך לתפוס גלים גבוהים. עד כמה גבוהים? על פי CLIA, תיירות השיט מתאוששת יותר בהשוואה לסגמנטים אחרים בתיירות הבינלאומית ועד שנת 2027 צפויה להגיע לשיא של 40 מיליון נוסעים, ולא בכדי. מסקר שערך האיגוד עולה כי 12% מהנופשים בקרוזים בוחרים להפליג פעמיים בשנה ו-10% מפליגים אפילו 3 עד 5 בשנה. כמו כן, 82% מאלה שכבר הפליגו שוקלים להפליג שוב ו-71% מכלל התיירים בעולם שוקלים לצאת לקרוז הראשון שלהם.

PassportCruise.co.il

זאת ועוד, אם חשבתם שקרוזים חביבים בעיקר על קהל מבוגר שמחפש את הנוחות של הכל כלול במקום אחד, טעות. המציאות מעל פני המים מעידה כי בני דור המילניום הם הנלהבים ביותר מחופשת קרוז. אחד הנתונים של האיגוד מצביע על כך שגילם הממוצע של 36% מהמפליגים בשנה החולפת עמד על מתחת לגיל 40.

לאור כל זאת, אנו גאים ונרגשים להשיק את אתר הקרוזים החדש PassportCruise.co.il מקבוצת פספורט. מה באתר? כל מה שבאמת חשוב, חדש, מעניין וכדאי לדעת לפני שמזמינים את חופשת הקרוז הבאה שלכם: עדכונים שוטפים, המלצות, יעדים, ספינות חדשות, מבצעים חמים ועוד ועוד.

PassportCruise.co.il

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: