אא

מינכן מתחדשת: לופטהנזה חושפת את היעדים החדשים אליהם תטוס החל מעונת החורף הקרובה

חברת התעופה מציגה טיסות חדשות ממינכן לסאו פאולו (ברזיל) ולנקובר (קנדה). כמו כן, לופטהנזה תרחיב את מספר היעדים בהם תפעיל את שירות "Lufthansa Allegris" - המיזם החדש של חברת התעופה בטיסות לטווח ארוך. כל הפרטים

ונקובר, קנדה. צילום: Shutterstock ונקובר, קנדה. צילום: Shutterstock

לופטהנזה נערכת לעונת החורף 2024, ומודיעה כעת על מספר שירותים חדשים מנמל התעופה במינכן.

חברת התעופה תפעיל החל מה-9 בדצמבר שלוש טיסות שבועיות ממינכן לסאו פאולו (ברזיל) באמצעות מטוס ה-A350. הטיסות ימריאו בימים שני, רביעי ושישי.

בנוסף, לופטהנזה תמשיך להפעיל בחורף את הטיסות לונקובר (קנדה), בתדירות של 3 טיסות שבועיות. הטיסות ימריאו בימים ראשון, שלישי ושישי.

כמו כן, חברת התעופה תגביר ותרחיב את פעילות "Lufthansa Allegris" ליעדים נוספים. בלוח טיסות החורף הקרוב, יצרפו לשנגחאי וסאן פרנסיקו היעדים בנגלור (הודו) וקייפטאון (דרום אפריקה). "Lufthansa Allegris" הינו המיזם של לופטהנזה שיצא לדרכו השנה, ובמסגרתו מוצבת מחלקה ראשונה מיוחדת בטיסות לטווח ארוך. "Allegris" הוא חלק משיפור המוצרים והשירותים המשמעותיים ביותר בתולדות קבוצת לופטהנזה, עם השקעה כוללת של 2.5 מיליארד יורו עד 2025.

בנוסף לחידושים אלו, לופטהנזה תפעיל את מטוס הנוסעים הגדול ביותר (דו-קומתי), בשלושה יעדים החל מהחורף הקרוב: ממינכן לבנגקוק, דלהי ולוס אנג'לס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהמינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: