אא

שביתה נוספת של פקחי טיסה בצרפת: ריינאייר קוראת לנקוט פעולה מיידית

השביתה הצפויה אילצה את חברת ריינאייר לבטל כמעט 100 טיסות מ/אל נמל התעופה פריז Beauvais בהתראה קצרה והיא קוראת לנציבות האיחוד לפעול נגד השביתות החוזרות ונשנות של פקחי הטיסה הצרפתיים, המשבשים את התנועה האווירית בכל רחבי אירופה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ריינאייר קוראת היום, 5 ביוני, לנציבות האיחוד האירופי לנקוט בפעולה דחופה כדי להגן על הנוסעים במהלך שביתת פקחי טיסה צרפתיים בפעם נוספת, שתתקיים מחר (חמישי), 6 ביוני, שאילצה את חברת התעופה לבטל כמעט 100 טיסות מ/אל נמל התעופה פריז Beauvais בהתראה קצרה.

מאז השנה שעברה היו 84 ימים של שביתות של פקחי טיסה צרפתיים, שאילצו חברות תעופה לבטל אלפי טיסות של האיחוד האירופי מגרמניה, ספרד, איטליה, אירלנד ובריטניה, בעוד שצרפת בפרט משתמשת בחוקי מינימום שירות כדי להגן על טיסות צרפתיות. זה לא הוגן. צרפת וכל שאר מדינות האיחוד האירופי צריכות להגן על טיסות במהלך שביתות הפקחים, כפי שעושים בספרד, איטליה ויוון.

ריינאייר קוראת שוב לנשיאת הנציבות של האיחוד האירופי, אורסולה פון דר ליין, לנקוט בפעולה דחופה כדי להגן על הטיסות במהלך השביתות הנמשכות ב-5 השנים האחרונות. חופש התנועה של אזרחי האיחוד האירופי נשלל על ידי שביתות אלה.

ריינאייר קוראת לנוסעי האיחוד האירופי לחתום על העצומה שלה 'הגן על טיסות יתר: שמור את שמי האיחוד האירופי פתוחים', ויש לה למעלה מ-2.1 מיליון חתימות של נוסעים הדורשים מנציבות האיחוד האירופי לנקוט באמצעים על מנת להגן על טיסות במהלך שביתות הפקחים הצרפתיים.

דובר ריינאייר אמר: "זה בלתי מוסבר שאורסולה פון דר ליין והנציבות של האיחוד האירופי לא הצליחו לנקוט בפעולה כדי להגן על חופש התנועה של נוסעי האיחוד האירופי במהלך שביתות צרפתיות חוזרות ונשנות. כתוצאה מכך, נאלצנו לבטל כמעט 100 טיסות מ/אל נמל התעופה פריז Beauvais מחר, יום חמישי, 6 ביוני, תוך שיבוש בלתי הוגן של אלפי תוכניות הנסיעה של נוסעי האיחוד האירופי בהתראה קצרה... אין שום סיבה לנוסעי האיחוד האירופי לשאת בנטל של שביתות פקחי טיסה, שאינן קשורות לחלוטין אליהם, והגיע הזמן שאורסולה פון דר ליין והנציבות של האיחוד האירופי יעשו משהו בנידון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירפקחי טיסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: