אא

SWISS מציגה את הטעמים של שווייץ: תגיש לנוסעים במחלקות היוקרה מטעמים של קנטון Vaud

חברת התעופה השוויצרית משיקה תוכנית אוכל ומשקאות ייחודית בטעמים השונים של שווייץ לטובת נוסעי מחלקות היוקרה, ופותחת במטעמים קולינריים פרי יצירתו של השף פרנק ג'ובאניני, המוביל מסעדה של 3 כוכבי מישלן

מנה עיקרית במחלקה ראשונה. צילום: SWISS מנה עיקרית במחלקה ראשונה. צילום: SWISS

SWISS תגיש לנוסעים במחלקה ראשונה ובמחלקת עסקים יצירות קולינריות מקנטון Vaud במסגרת תוכנית האוכל והמשקאות "SWISS Taste of Switzerland" שלה.

הארוחות המובחרות הן יצירתו של השף פרנק ג'ובאניני ממטבח הגורמה של מסעדת ל'הוטל דה ויל בעיירה קריסייר. גם תפריט מחלקת הפרמיום אקונומי החדש של SWISS שואב השראה מהקנטון המערבי של שוויץ, וכולל מטעמי גבינה מקומיים.

SWISS תשרת את לקוחות מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה שלה בטיסות ארוכות הטווח שלה משווייץ בתענוגות קולינריים במשך שלושת החודשים הקרובים. מסעדת הגורמה של השף ג'ובאנינ מחזיקה ב-3 כוכבי מישלן ו-19 נקודות גו-מייו. המסעדה שוכנת בבית העירייה לשעבר של קריסייר, ומציעה מאכלים יוצאי דופן, והיא ממוקמת רק כמה דקות מלוזאן, בירת הקנטון.

"המטבח של פרנק ג'ובאניני הוא חדשני ביותר, ומבוסס על מרכיבים עונתיים ואזוריים המשולבים כולם לחוויה חושנית מתוחכמת באמת", אומרת ראש חוויית המותג של SWISS, ג'וליה הילנברנד. "אני עובד ב-Restaurant de l'Hôtel de Ville ב-Crissier כבר כ-29 שנים", מוסיף פרנק ג'ובאניני. "היה לי המזל הגדול לבשל לצד שפים מצטיינים...ואני שמח לחלוק את הרוח והמורשת של הממסד הנפלא הזה עם SWISS ואורחיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSמישלן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: