אא

בגלל עבודות במלון בחיפה: תביעה על סך של כ-7 מיליון שקל נגד נצבא

חברת בקייקון הגישה תביעה נגד החברה ואנשי העסקים קובי מימון וחיים צוף בטענה כי ביצעו עבודות אלומיניום, חיפוי ועוד במלון אשר מכונה " מלון המושבה הגרמנית" ומעכבים לה תשלומים מזה שלוש שנים. "הנתבעים נהגו בכפיות טובה".

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה תביעה על סך של 6,979,326 מיליון שקל ע"י חברת סקייקון א.'. בע"מ נגד חברת נצבא ואנשי העסקים חיים צוף, קובי מימון, בגין עבודות במלון בחיפה המכונה "מלון המושבה הגרמנית".

בתביעה שהוגשה באמצעות עורכי הדין, אמיר פרנקל, גל רבינוביץ נטען בין השאר נגד נצבא ושאר הנתבעים כי: "עניינה של תובענה זו בהפרה בוטה ומתמשכת של הסכם שנחתם בין התובעת והנתבעת, וסירובם של הנתבעים לשלם את המגיע לה כדין".

לפי התביעה על סקייקון היה לבצע עבודות אלומיניום וזכוכית, לרבות חיפוי בחזיתות, ויטרינות, דלתות, חלונות, מעקות, מחיצות הפרדה: "בעוד התובעת קיימה את התחייבויותיה מכוח החוזה, באיכות ביצוע וברמה הגבוהה ביותר, ובכלל זה עשתה כל שנדרש ממנה לטובת קידום עבודות בפרויקט, לרבות עבודות נוספות של קבלני משנה אחרים, לבקשת הנתבעים, נהגו הנתבעים בכפיות טובה, ובמקום שהנתבעת תשלם לתובעת את התמורה לה היא זכאית מכוח החוזה, הנתבעים עיכבו וממשיכים לעכב תשלומים שמגיעים לתובעת, כבר למעלה מ-3 שנים".

עוד נטען בתביעה כי: "בהתנהלות השערורייתית, הערימו הנתבעים קשיים שלא אפשרו לתובעת לסיים את עבודותיה בפרויקט במועד, אשר הובילו להתארכות משך ביצוע עבודות התובעת, ולנזקים רבים לתובעת".

עוד מציינים בתביעה עורכי הדין של סקייקון כי: "התובעת עשתה מאמץ להידבר בתום לב עם הנתבעים, על מנת לקבל את התשלום המגיע לה בדין ובהתאם לחוזה וכן על מנת להמשיך ולסיים את ביצוע עבודותיה בפרויקט, אולם הנתבעים לא נענו לפניותיה של התובעת, ונכון למועד זה הם ממשיכים לעכב, ללא כל הצדקה, כספים אשר מגיעים לתובעת, על פי החוזה, בגין העבודות האיכותיות שהיא ביצעה, אשר מסתכמים במיליוני שקל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלון המושבה הגרמנית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: