אא

ברית התעופה Oneworld מתרחבת: Oman Air ו-Fiji Airways מצטרפות

Oneworld הודיעה על התרחבות הברית, כשפיג'י איירווייס תהפוך לחברת התעופה ה-15 בחברות מלאה, לאחר הצטרפות בחברות מלאה של ״עומן אייר״, חברת התעופה הלאומית של עומאן

פיג'י איירווייס. צילום: shutterstock פיג'י איירווייס. צילום: shutterstock

ברית התעופה Oneworld מתרחבת.

לחברת Fiji Airways, חברת הדגל של פיג'י ודרום האוקיינוס ​​השקט, הייתה נוכחות חשובה בברית Oneworld ב-5 השנים האחרונות כשותפה לחברות התעופה של הברית. במהלך תקופה זו חברת התעופה פיתחה קשרים שיתופיים עם כל חברות התעופה החברות ב-Oneworld, וסללה את דרכה לחברות מלאה ב-Oneworld. המעבר של Fiji Airways לחברות מלאה יתחיל באופן מיידי ויושלם בתוך 12 החודשים הבאים.

חברת תעופה נוספה שמצטרפת כאמור לברית היא חברת ״עומן אייר״ Oman Air, חברת התעופה הלאומית של עומן.

Fiji Airways, עם נמל הבית שלה בנמל התעופה הבינלאומי נאדי בפיג'י, מפעילה טיסות ל-26 יעדים ב-15 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם, כולל מרכזי Oneworld בסידני, הונג קונג, לוס אנג'לס וטוקיו. Fiji Link, חברה בת בבעלות מלאה של Fiji Airways, תרחיב את רשת הברית באמצעות טיסות הפנים שלה, כמו גם הטיסות האזוריות לטונגה, סמואה, טובאלו ונואטו.

Fiji Airways הודיעה לאחרונה על רווחים שנתיים והכנסות שיא לשנת 2023, עם 2.2 מיליון נוסעים וצמיחה חסרת תקדים, הגדלת הקיבולת ושיפור הצי עם מטוסי איירבוס A350 חדישים.

ל-Fiji Airways, שהחלה לטוס ב-1 בספטמבר 1951 בשם אייר פסיפיק, יש צי של 21 מטוסים, כולל מטוסי איירבוס A350, איירבוס A330 ומטוסי בואינג 737.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

בטקס פרסי Skytrax לשנת 2023 החברה זכתה בקטגוריות חברת התעופה הטובה ביותר, צוות חברת התעופה הטוב ביותר ושירותי חברת התעופה הטובים ביותר באזור אוסטרליה והפסיפיק; הגיעה למקום ה-15 בדירוג 100 חברות התעופה המובילות בעולם; דורגה במקום ה-12 בדירוג אנשי צוות תא הנוסעים המובילים בעולם; והגיעה למקום ה-16 בדירוג חברות התעופה הנקיות ביותר בעולם.

השנה מציינת Oneworld את השנה ה-25 לברית, שנוסדה ב-1999 על ידי אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק וקואנטס. מאוחר יותר השנה, גם Oman Air תצטרף עפ"י המוסכם לברית.

ברית Oneworld תכלול השנה 15 חברות: אלסקה איירליינס, אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קטאר איירווייס, קואנטס, מלזיה איירליינס, ג'פאן איירליינס, איבריה, פינאייר, קתאי פסיפיק, סרילנקן איירליינס, רויאל אייר מרוק, רויאל ג'ורדניאן, עומן אייר ופיג'י איירווייס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: oneworldפיג'יעומן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: