אא

כמו בתוך גלויה: המלון החדש של רשת מלונות Radisson בסרדיניה - Veridia Resort Sardinia

קבוצת Radisson מכריזה על פתיחתו של המלון, החבר בפורטופוליו של Radisson Individuals וממוקם במפרץ צ'יה בדרום סרדיניה, פחות משעה מקליארי עם נופים עוצרי נשימה

סרדיניה, איטליה. צילום: Shutterstock סרדיניה, איטליה. צילום: Shutterstock

Veridia Resort Sardinia, אתר נופש חדש למותג המלונות Radisson Individuals באיטליה, המציע נופים עוצרי נשימה של מפרץ צ'יה ושל מגדל סרסאן האייקוני.

אתר הנופש החדש, השוכן בצמחייה עבותה, כולל אוסף של שישה בתי מגורים מודרניים המסודרים סביב הבניין המרכזי, המשתלבים בצורה חלקה עם הנוף עוצר הנשימה. יחידות האירוח המרווחות מייצגות נוחות ותחכום, כאשר כל חדר וסוויטה תוכננו בקפידה כדי למקסם את הנוף של המפרץ ומגדל צ'יה. הליכה של חמש דקות בלבד בשביל ציורי ומיוער מובילה את האורחים אל סו פורטו, מפרץ מבודד עם חולות זהובים, צוקים סלעיים ונוף שופע. חוף פרטי זה, המשתרע על פני כ-250 מטרים מציע סביבה שלווה.

Veridia Resort Sardinia. Credit: RadissonVeridia Resort Sardinia. Credit: Radisson

Veridia Resort Sardinia הוא מפלט קולינרי שבו האורחים יכולים להתענג על מנות אזוריות תוך שהם משקיפים על נופים מדהימים. אפשרויות הסעודה המגוונות נעות בין Alima, המסעדה הראשית המחברת טעמים מסורתיים עם מודרניות ים תיכונית, ל-La Gardiana, מסעדת גריל מקסימה המציעה סעודה באוויר הפתוח תחת הכוכבים, ו-Tanura, ביסטרו המגיש ארוחות צהריים קלות ומודעות בריאות.

שירות חוף בלעדי מאפשר לאורחים להירגע על כסאות נוח מרופדים בעוד פריטי תפריט נבחרים מועברים ישירות לכסאות הנוח שלהם. האורחים יכולים גם לבקר בבר עבור אפריטיפים וקוקטיילים מעורבים במומחיות בליווי מוזיקה מרגיעה.

במלון בריכת Infiniti רחבת ידיים בשטח של 800 מ"ר, שני מגרשי טניס ומגוון פעילויות וטיולים, כולל טיולי סירה וסיורים בנקודות ציון היסטוריות מקומיות.

Veridia Resort Sardinia. Credit: RadissonVeridia Resort Sardinia. Credit: Radisson

Yilmaz Yildirimlar, סגן נשיא בכיר באזור מרכז ומזרח אירופה, רוסיה וטורקיה ב-Radisson Hotel Group, מציין: "אנו נרגשים להרחיב את הפורטפוליו שלנו באיטליה, שוק מכריע עבורנו, על ידי ביסוס הנוכחות שלנו בסרדיניה. Veridia Resort Sardinia, החבר ב-Radisson Individuals הוא המלון האידיאלי להופעת הבכורה של המותג Radisson Individuals שלנו באיטליה, שכן הוא מגלם את רוח המותג, ומציע חוויות ייחודיות ומותאמות אישית לאורחים שלנו במיקום ייחודי. התוספת של אתר הנופש המענג הזה לא רק מעלה את הפורטפוליו שלנו אלא גם מעשירה את האזור."

Veridia Resort Sardinia. Credit: RadissonVeridia Resort Sardinia. Credit: Radisson

Gilles Toffoletto, המנכ"ל של Veridia Resort Sardinia, חבר ב-Radisson Individuals אומר: "Veridia Resort Sardinia, חבר ב-Radisson Individuals הוא לא רק יעד; זו חוויה. עם המיקום המדהים שלנו, המתקנים שאין שני להם והאירוח הסרדיני הנודע, אנו נרגשים להציע לאורחים חופשה בלתי נשכחת."

Veridia Resort Sardinia. Credit: RadissonVeridia Resort Sardinia. Credit: Radisson

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Radisson

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: